forelsketibabyensin Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Noen tips til hvordan jeg kan fortelle huseieren at jeg syns han bråker fælt?? -Ikke er det veldig lydisolert her tydeligvis,jeg kan fint høre at han snakker i telefonen i etg over oss -I helga hadde han fest,musikk og bråk frem til seks om morningen. -Har soverom rett under kjøkkenet,våkner av at de går frem og tilbake,lyden av skuffene blir trekt ut og stolene blir dratt frem og tilbake. Selv er han veldig streng på at jeg ikke skal ha fest her,men selv gir han tydeligvis f... i det. Påstod at han hadde lydisolert,men det tror jeg lite på når det er så mye jeg hører fra de. De vet jo at jeg har en liten en og at han legger seg tidlig,men står på terassen kl elleve om kvelden og kakker is... Håpløst å legge seg tidlig,for da våkner jeg av de og det er såååå utrolig irriterende. Har så lyst til å flytte!!!
mathilde Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Spørs om ikke flytting er letteste utvei på sikt...
Tante Blås Squaw Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Ok, festing kan være irriterende. Men han må da få lov til å prate i mobil, trekke ut kjøkkenskuffene, ta seg en stol eller gå over gulvet? Hva skal du si - "vennligst lydisoler, eller gi faen i å bråke med kjøkkenskuffene!"?
forelsketibabyensin Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2011 Hehe,huff nei jeg ser nå at det hørtes dumt ut. Og det er jo det jeg har sagt hele tiden at jeg kan jo egentlig ikke klage på sånt. Bare det at det høres kjempegodt,har tom hatt folk på besøk som har bemerket at det er ekstremt lytt her. Jaja,får vel bare bli vandt til det :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå