Gå til innhold

Stemmer øreteorien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på "Den andre siden" på Fem at det ble påstått en teori som sa:

Mennesker med "store" øreflipper kommer fra et godt hjem hvor mor og far elsker hverandre.

Mennesker med små øreflipper kommer fra et hjem hvor mor og far ikke elsket hverandre.

Må si at dette stemmer med mine nære:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med de som ikke har øreflipper da? Kommer de fra en annen planet eller noe slikt kanskje?

Skrevet

Alle har vel øreflipper vel...ha,ha....må være noe smått der om du ser nøye....du må ha vært lite kjærlighet mellom dine foreldre. Du er nok skilsmissebarn!

Skrevet

Og jeg som lærte i naturfagen at øreflipper var ren, skjær genetisk arv.

Jeg har store øreflipper, og mine foreldre gjorde det slutt mens mamma fortsatt var gravid. De har ikke elsket hverandre på veldig mange år :P

Skrevet

Vil det si at øreflipper vokser når man har det godt...?!

Skrevet

Min teori er at folk med store øreflipper har blitt dratt mye i ørene som barn!

Skrevet

Ja, den tror jeg heller på, ha ha.

19:55

Skrevet

HI - har du glemt i installere bullshit-filteret før du skrudde på tv'n? ;o)

Skrevet

Tusen takk Squaw.....den skal jeg huske!

H.I.

Skrevet

Samboeren min mistet faren sin brått da han var 6 år, og moren var i flere år ustabil og alkoholiker (antagelig pga. sorg over "svigerfar" som døde)- men hun har skjerpet seg veldig de siste årene. Samboeren min har normale øreflipper.

Jeg er oppvokst med min mor for min far har diverse alkoholproblemer - evig "ung", jobber svart / er arbeidsledig annenhver uke, fester hele tiden, bor i en annen by osv. Jeg har små øreflipper - føler forresten at jeg har hatt et veldig god og trygg oppvekst sammen med min mor og besteforeldre - og jeg har ikke et dypt savn etter en far.

Skrevet

Jeg og søstrene mine har små øreflipper, men vokste opp i et kjærlig og varmt hjem med foreldre som elsker hverandre den dag i dag. Lurer på om de øreflippene våre kan ha noe med det å gjøre at mamma og pappa har små øreflipper...

Forresten, mannen min har også små øreflipper, og han kommer fra et hjem med skilsmisse og utroskap, så der stemmer det!

Men, ungene våre har små øreflipper, og jeg og mannen min elsker hverandre og har et godt hjem for dem....nei nå ble jeg forvirra igjen...

*gruble*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...