Bare jeg er meg :o) Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Oversett dette diktet: Boggis and Bunce and bean One fat,one short,one lean These horrible crooks so different in looks Were none the less equally mean. Snart så jeg sprekker her jeg sitter. Dette fordi min kjære gode lille gutt IKKE skjønner at det er dumt å begynne å øve til en prøve kl 19 kvelden før prøven. Mor har nok med å legge mindre unger,hehe Anyone?
Gjest Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Boggis ( går utifra at dette er et navn ? ) og Hoppe og Bønne En feit, en kort, og en slank. De forferdelige skurkene Så forskjellig utseende Men de er alle like slemme Tror det blir sånn
♡ A & E ♡ Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Boggis og Bunce og Bønne En feit, en kort, en mager Disse horrible/forferdelige skurkene så forskjellige i utseende Var ikke desto mindre like slemme.
♡ A & E ♡ Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Siste setningen ble litt rar synes jeg, he he.
Trollmor m/ trolljente Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Were none the less equally mean. = Var mer eller mindre like slemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå