Gå til innhold

Takker du og mannen din hverandre for middagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gjør det sier takk for mat uansett hvem av oss som har legd den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA :)

Er ikke vant med det fra tidligere forhold, men han jeg er sammen med nå både lager middag, serverer middag og rydder opp etter seg! Selfølgelig er jeg veldig takknemlig :)

Skrevet

Jepp, det gjør vi faktisk.

Skrevet

Ja :)

Skrevet

Vi sier alle takk for maten - også den som har laget den, den sier ikke velbekomme el.l.

Skrevet

Ja, det gjør vi. Synes det er viktig å lære seg å takke uansett hva det er :)

Skrevet

Ja det gjør vi, vi sier alltid: tusen takk for maten gutten min/jenta mi, uansett hvem som har laget den:)

Skrevet

Ja, er helt naturlig det. Samme hvem som har laget eller om det er takeaway. Høflighet ruler =)

Skrevet

Ja, det gjør vi :))

Hyggelig det, og ingen selvfølge......

Skrevet

Selvsagt! Takker da alltid for mat, uavhengig om det er mannen eller mora mi eller hvem som helst andre. Vanlig høflighet.

Skrevet

Vi sier takk for mat for å avslutte et måltid.

Vi sier takk for mat hele gjengen voksne og barn, uavhengig om hvem som lager maten :)

Skrevet

Alltid, gjør det også selv om jeg spiser alene og det er Fjordland som har laget maten ;o)

Skrevet

Ja selvfølgelig, det er jo sånn man lærer barna gode manerer. For mine barn er det helt naturlig å si takk for maten når de går fra bordet, det gjør vi hjemme, det gjør vi på besøk :)

Skrevet

ja det gjør vi!slik blir vi gode rollemodeller for barna våre og man føler seg verdsatt.

Skrevet

Jepp! Alltid, samme hvem som har laget den:-)

Skrevet

Ja, takker igrunn overdrevent mye. Takker for koppen med kaffe, for tjenester, for hjelp, alt for at barna skal ta etter.

Begge to sier uoppfordret TAKK når det "forventes", og jeg har sluppet den der:....og hva sier vi når vi får så fin leke/pakke/ middag/godteri......? Høffelige unger er superviktig for meg!!

Skrevet

Ja, uansett hvem som har laget den, det samme gjelder ungene, de takker også, enten de er borte eller hjemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...