mami07 *fødeklar* Skrevet 9. mars 2011 #1 Del Skrevet 9. mars 2011 noen andre her med blandingsbarn i magen? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1+1+1 Skrevet 9. mars 2011 #2 Del Skrevet 9. mars 2011 jepp, norsk og tyrkisk her der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cryst@l Skrevet 10. mars 2011 #3 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg er selv chilener så det blir halv nordmann og halv chilener :) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1+1+1 Skrevet 10. mars 2011 #4 Del Skrevet 10. mars 2011 spennende når det er blanding, gleder meg til å se hvem h*n er mest lik osv..:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cryst@l Skrevet 10. mars 2011 #5 Del Skrevet 10. mars 2011 jaaa.!! det blir så spennende! jeg har mørkt hår og mørke øyner og samboer er mørk blond og blå øyner.. Svigermor og svigersøster har bestilt en med mørke øyner. Minimum! Jeg liker blå øyner jeg! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mami07 *fødeklar* Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 10. mars 2011 jeg er norsk og kjærsten min er pakistaner mmen har et halvt pakistansk barn fra før av kan ikke no for det men jeg syns blandingsbarna er såå nydelige assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mars 2011 #7 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg har også et blandingsbarn i magen. Jeg er norsk og mannen er inuit. Blir spennende å se om han får brune eller blå øyne (ser for meg store brune øyne som pappaen)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå