Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Akkurat det samme som resten av deltakerne: Herregud for noen idioter som vil melde seg på et så patetisk program uten tanke for hvordan det vil kunne påvirke både privatliv og arbeidsliv!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Penest? SMARTEST???? Ehm.. de er wanna-be lekre sjølgoe barbie/ken-kandidater hele gjengen, og de er omtrent like dumme alle sammen. Svar godt nok? Det er da ingenting pent med bimbo-blikk vel?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Synes det er utrolig hvor umodne de virker og ikke minst snakker (!) for alderen! Noen av dem er 22-23 år, snakker som fjortenåringer alle sammen. Spesielt pene er de ikke, ikke at det er det viktigste.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 jentene var vel greie nok men det er jo ingen kjekke gutter i hele tatt denne gangen. Sist var ihvertfall noen av dem litt å se selv om de var litt vel unge for min del hehe Klart de har lite mellom øra ellers hadde de ikke blitt med på et slikt program
Tante Blås Squaw Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Har ikke sett på, kommer ikke til å se på :oD
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 Fordi hun hadde sex- light første kvelden? Stakkars foreldre. Hvis barna mine ville meldt seg på hadde jeg bestukket de med penger..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #11 Skrevet 9. mars 2011 Vel, den mørke dama fra Stjørdalen visste ikke hvor Ålesund var hen. Kanskje blondinene kan hevde imaget sitt litt:D
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #12 Skrevet 9. mars 2011 Kan ikke si jeg ble fortrylla av noen av de, men jeg ser på like forbannet! Eneste jeg har sansen for er programlederen Triana, hadde lett feid over henne om jeg skulle bytta lag;-) Veldig kul dame!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #13 Skrevet 9. mars 2011 Dette beskriver min mening om paradisedeltakerne: Hvis man er lam fra halsen og ned så kan man melde seg på tur med Lars Monsen, mens hvis man er lam fra halsen og opp kan man være med på Paradise Hotell
Hippomama Skrevet 9. mars 2011 #14 Skrevet 9. mars 2011 hehe, den likte jeg jeg ser på paradise, men det er mest pga at jeg elsker drama(ikke i mitt liv, men på skjermen). særlig smarte er de nok ikke(ikke slik som de blir framstillt iværtfall), og i år er det ingen pene der heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå