Gå til innhold

ANG. BESTILLING FRA BIKESHOP.DE


gilgi

Anbefalte innlegg

Jeg trodde vi kunne bestille direkte fra det nettstede, men fikk i dag svar på mail jeg hadde sendt inn på fredag ang. noen spørsmål om tfk twist vogna + tilbehør og priser. I dag fikk jeg følgende svar fra dem;

 

Thank you for your interest in our products. You will get answers to all your questions in all the shops that sell TFK in Norway. For a complete list of dealers, go to www.barnesikring.no

 

We don’t sell directly to the consumer, we are a distributor, and we only sell to recognized stores.

 

Jeg skriver til deg på norsk også. Du vil få svar på alle dine spørsmål i alle butikker som selger TFK i Norge, komplett liste finner du på www.barnesikring.no

 

Vi er en distributør, og selger kun til butikker, ikke direkte til forbruker.

 

LURER PÅ HVILKET NETTSIDE DERE HER INNE HAR DA BESTILT FRA. Vet om kiddies24.de og den bikeshop.de

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bikeshop2000.de som selger privat. Bikeshop.de kjenner jeg ikke til. Jeg har nylig bestilt fra Bikeshop2000 og venter på forsendelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte også fra www.bikesop2000.de og fikk akkurat det jeg bestilte med leveringstid på 4 og 5 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om bikeshop, men bestilt hele tre ganger selv fra kiddies24.de siden jul, og er kjempe fornøyd med både service, pris, levering og ikke minst varene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig svar fra bikeshop2000.de i dag, men i mailen står det jeg kan ringe til dem. De gadd ikke svare meg på diverse priser jeg spurte om tfk med tilleggsutstyr.

 

Hvem av bikeshop2000.de o kiddies24.de er billigst egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikeshop2000 og Kiddies24 er omtrent like billige. Jeg bestilte nylig en TFK Twinner Twist duo, en bag til den og en Quick Fix bag til TFK Joggster Twist samt en del regntrekk. Totalpris med norsk MVA kommer på ca 7500,- Jeg har hørt blandet kritikk av servicen fra Kiddies24, så valgte å bestille fra Bikeshop2000.

 

I dag fikk jeg alt på døra fra Posten, 1 uke etter at de sendte varene fra Tyskland (forsinket et par dager grunnet problemer i tollen, du får et sporingsnummer så du kan følge med)

 

Veldig fornøyd med servicen. Jeg ble oppringt 3 ganger for å forsikre at jeg virkelig skulle ha Quick Fix bagen siden den ikke passer med Twinner vogna, og for å informere om farger på lager og leveringstid og bli enige om hvilken de skulle sende. Har inntrykk av at de er mer glad i å avklare ting på telefon enn e-post, men jeg har også fått svar på e-postene mine.

 

Foreløpig har jeg ikke fått krav på norsk moms, men får vel det i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...