Gå til innhold

ANG. BESTILLING FRA BIKESHOP.DE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde vi kunne bestille direkte fra det nettstede, men fikk i dag svar på mail jeg hadde sendt inn på fredag ang. noen spørsmål om tfk twist vogna + tilbehør og priser. I dag fikk jeg følgende svar fra dem;

Thank you for your interest in our products. You will get answers to all your questions in all the shops that sell TFK in Norway. For a complete list of dealers, go to www.barnesikring.no

We don’t sell directly to the consumer, we are a distributor, and we only sell to recognized stores.

Jeg skriver til deg på norsk også. Du vil få svar på alle dine spørsmål i alle butikker som selger TFK i Norge, komplett liste finner du på www.barnesikring.no

Vi er en distributør, og selger kun til butikker, ikke direkte til forbruker.

LURER PÅ HVILKET NETTSIDE DERE HER INNE HAR DA BESTILT FRA. Vet om kiddies24.de og den bikeshop.de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte fra www.kiddies24.de

Tok en evighet før vi fikk vogna, men var superfornøyd. Billig var det og.

Skrevet

Det hørtes rart ut. Jeg bestilte derifra (bikeshop2000.de) for ca en mnd siden og det var helt uproblematisk, tok en uke fra jeg bestilte til vogna kom... Kanskje de har endret rutiner? Vet at en nederlandsk eller tysk nettbutikk som for noen år siden solgte tfk vogner til norge måtte slutte med det da tfk krevde det (de ville selvsagt at vi forbrukere skulle følge norske priser). Kanskje noe av det samme har skjedd hos bikeshop??

Skrevet

Ja det var rart! Eg bestilte frå Bikeshop2000.de, men det er noen mnd siden nå da...!

Skrevet

Ja det er Bikeshop2000.de, ikke Bikeshop.de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...