fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Gutten min fikk feber i går I morges målte jeg temperturen til 39,8 grader. Han var glovarm og slapp, stakkar. Jeg vet at babyer får høyere temperatur ved feber. Heldigvis hjelper paracetamol, og han har sover godt nå, kom faktisk et lite smil i søvne
Hermione_77 Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Min pleier alltid og ha rundt 40 når han har feber. Rekorden er 40,7. Var litt engstelig da, men paracet hjalp slik at feberen sank til 39 og gutten var da like blid og fornøyd som ellers.
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 41.2... men det var som 3åring, ikke baby. Eldste har hatt 40 i feber omtrent annenhver uke fra hun var født til hun var 2 år, så det er ikke noe jeg legger merke til
tìme'em Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 41.5. Ble da innlagt på sykehus med dobbeltsidig lungebestennelse. Huff..
Blåmandag Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 40,7, tror jeg det var. 8 mnd. Det gikk fint, men ble sjekket lenge og vel på legevakten.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Frøkna her i huset fikk 41,4 i feber en gang når hun var 8 mnd. Det var helt forferdelig å ta på henne da, og det brant i puppene mine når jeg forsøkte å få i henne litt væske. Dette var midt på natten, og vi dro rett til legevakten. Ble sendt til sykehuset, men de kunne ikke finne noen ting. Regnet bare med at det var en infeksjon. Ellers får hun ofte feber på rundt 39,5-40,0 når hun blir syk. Men det rare er at selv om hun har 40 i feber er hun like pigg! Kjenner at jeg selv sliter hvis den tipper 38,5, så de tåler mye disse små
Plutselig_gravid Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 41,2 og da fikk vi ikke kontakt med han lenger. Huff, en opplevelse jeg ikke unner noen. Da bar det selvfølgelig rett på legevakten og videre til sykehus. Han var lettere dehydrert, men ellers fant de ikke noe gale med han heldigvis. Og feberen sank sakte men sikkert etter å ha blitt kjølt ned med vann. (paracet alene fikk ikke feberen ned)
Honningmelon Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 Jenta hadde 40,6 da hun var 6 mnd. Det var høyt nok syns jeg. Da hadde hun øre- og halsbetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå