Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 ....hva gjør man da? Spesielt når man er nybakte foreldre og bor veldig mange mil fra sin egen familie? Mannen er så sur og sint og irritert hele tiden, og jeg liker ikke være rundt han når han er sånn. Jeg gruer meg til at han kommer fra jobb, og bare håper på at han stikker bort på trening eller til en kompis eller noe sånn at jeg kan få være alene litt På en måte har jeg lyst å gjøre det slutt sånn at jeg kan få det litt bedre, men samtidig så elsker jeg han og har ikke noe lyst å være alenemor for datteren vår Jeg gråter veldig mye når jeg er alene fordi jeg er så lei meg.....har ikke det noe godt om dagen. Også vil jeg ikke si noe til familie og venner heller for de tror vi har det toppers! For når vi er sammen med venner eller familie så er han en helt annen person, blid og fornøyd, går rundt å tuller... Hjelp?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Hvor begynner man da? Hva skal jeg si? Jeg bare gråter når jeg prøver å tenke gjennom hva jeg skal si, og da blir det sikkert ti ganger verre når jeg skal si noe til han.... Er redd for at han bare skal begynne å kjefte med en gang.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Jeg vet jo ikke hva du skal si, jeg vet jo ikke hva du føler. Du må bare si hva du føler til han, selv om det er lettere sagt enn gjort. det er ikke sikkert han er klar over hvordan du oppfatter han. Og hvis han skule begynne å kjefte på deg fordi du forteller han hvordan du føler det, er han en dårlig kjæreste! Det er også normalt å føle seg litt usikker på parforholdet etter fødsel, sånn hadde iallefall jeg det. Men det går som oftest over Jeg har alltid vært dårlig til å kommunisere med han også og fortelle han akkurat hva jeg føler, istede har jeg gått rundt og vært sur og furtet, jeg skjønte jo ikke det at han ike var tankeleser Nå har vi det mye bedre begge to!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Ingen råd. Men min er helt lik som din! Er bedre i perioder da. Gjerne når han får nok søvn.. Skremmende lik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå