Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 kløe og alle sårene. Kan heller ikke bruke flytende betnovat om dagen da håret mitt blir jo fryktelig fett:( Skal til legen i morgen, finnes det noe annet jeg kan forsøke??
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Pappa har slitt med psoriasis i alle år. Han har, utrolig nok, blitt veldig mye bedre av å ta Vita Biosa ( en flytende sak) og smøre seg med Aloe vera daglig. Det fungerer bedre på han enn alle andre remedier han har prøvd.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Google shampon som heter Nisim. Kan bestilles privat. Denne shampon blir anbefalt av psoriasisforbundet.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Har du psoriasis andre steder på kroppen også? Samboer slet mye med psoriasis i hodebunn og litt andre steder, men han var ekstremt plaget i hodebunnen og det gikk utover nattesøvn og humør. Ingen kremmer eller noe som fungerte på han, og han fikk tilslutt prøve seg på metamex (cellegift i små doser) og det hjalp! Han ble kvitt psosiasisen overalt, og har nå et halvår etter slutt (han gikk på det et halvår) endå ikke fått noe tilbakefall. Vet det høres drastisk ut med cellegift men er ingen nevneverdige bivirkninger på han vertfall, eneste var at han var trøtt de føste ukene. Så hadde jeg vært deg hadde jeg hørt med legen om muligheten for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå