Gå til innhold

Hvor ofte vasker du håret ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Annen hver dag her. Hvis ikke blir det så veldig fett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som deg: Annenhver dag

Skrevet

Hver dag eller annenhver dag. Er ikke plaget med fett hår, men føler meg skitten om det går mer enn en dag i mellom.:)

Skrevet

Annenhver dag og noen ganger går det 3 dager i mellom.

Skrevet

Hver andre eller tredje dag. Må ha hestehale den siste dagen, da:)

Skrevet

En gang i uka.

Håret mellom beina vasker jeg annenhver dag.

Skrevet

En bang pr uke, noen ganger to, men det er bare om eg skal noe spessielt eller blir mer skitten enn vanlig. Håret holder seg fint den tiden.

Skrevet

en gang kanskje 2 ganger i uken, frisører jeg har vært borti sier at man får mer fett hår av å vaske det ofte slik som dere over her gjør.

nå er håret mitt skinnende blankt og langt manke enn da jeg vasket det annenhver dag.

høres ut som et paradoks men håret blir mer fett jo mer du vasker det.

det kommer av at man stimulerer cellene som produserer fett og talgkjertler av å drive å vaske det så ofte.

Skrevet

Hver andre-tredje dag....spørs om jeg bare skal være hjemme eller om jeg skal ut.

Skrevet

Like ofte som jeg dusjer så klart. 1-2 ganger i døgnet. Har aldri vært plaget med hverken fett eller ublankt hår.

Skrevet

Jeg er også utdannet frisør og det stemmer det som står over her om at håret blir fortere fett jo oftere du vasker det. Det "vi" anbefaler er å vaske håret 2 ganger i uken. Får du fort fett hår kan du prøve å vaske det sjeldnere så vil du se at håret ikke blir like fort fett.

Er ikke sunt å vaske håret for ofte da det sliter og ødelegger håret.

Skrevet

En til to ganger i døgnet? Er du unormalt skitten etter som du må dusje så ofte? :S

Skrevet

Hver 3 dag. Håret har ikke bra av og bi vasket oftere. Da blir det fort tørt og slitt.

Skrevet

Er vel ikke usunt med slitt hår?

Jeg pleier å vaske det annen hver dag. Jeg er også plaget av fett hår. Vet ikke hvor lenge en må drive å vaske det sjeldnere før en ser resultater, jeg har i alle fall ikke muligheten til å prøve det ut da jeg er nødt til å bevege meg blant folk for å fugnere i det daglige.

Nå har jeg kjøpt meg big sey hair tørrshampo, og det fungere som en kule. Nå klarer jeg meg å vaske håret sjeldnere, men vet ikke om det sliter mer eller mindre på håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...