Fru Bell med to skjønne små :) Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Noen gode tips? Barnevennlig og sunt :-)¨
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Jeg ble litt inspirert når jeg var på Rema 1000 i dag, hvor de har endel "taco/meksikanske"-oppskrifter. Vet ikke helt hvor sunt det er, men vi skal ihvertfall ha følgende til middag i dag: Grillet maiskolber, spyd med cherrytomat, grønn paprika og meksikanske kjøttboller, grillet nachochips med kjøttdeig (m/hvitløk, hakkede tomater og løk) og litt ost på toppen. Tenker ånden min blir herlig i morgen;)
Ranveig R Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 5-åringn fekk velge her i dag: * kjøttdeig m/buljongsaus * makaroni * gulrotstavar "Det sunne alibiet" er fullkornsmakaroni og rå gulrot.
Fru Bell med to skjønne små :) Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2011 Tusen takk for gode tips, da har jeg noen forslag til resten av uka :-) Jeg endte opp med "kjøtthakk" idag, viltkjøttdeig med potet, gulrot og purreløk. Ha en fin ettermiddag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå