Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Det heter GRAVID, ikke INVALID!! Hørere jeg dette eller "Du er jo bare GRAVID, ikke SYK" Sverger jeg på at jeg slår!!!! Ta en dag med mitt bekken du, så tenker jeg pipa får en annen lyd!!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Sånn sa sjefen min til meg også.. Skjønner jo frustrasjon ved at mange sykemelder seg med en gang de blir gravide uten særlig plager, men kjente at jeg strakk meg ekstra langt på slutten (hadde bekkenløsning), følte at de ikke trodde på at jeg var syk og sånn og fikk dårlig samvittighet selv om jeg faktisk ikke kunne jobbe...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Drit i dem - det er legen din som avgjør om du skal ha sykemelding eller ikke. Men, skjønner at det er kjedelig å måtte forsvare seg hele tiden fordi andre er mistenksomme..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Ja jeg vil jo ikke ha vondt... Jobber 50% nå, og det var VELDIG vanskelig å få de til å tilrettelegge sånn som jeg OG legen mente jeg skulle jobbe.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå