Gå til innhold

Noen som har litt peilig på blomster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage blomsterdekorasjoner. Og så lurer jeg på og kjøpe små boller og legge oppi oasis og stikke blomster nedi..

Kan man bruke alle slags blomster eller er det noen type blomster man ikke burde stikke nedi oasis? (som ikke holder seg litt?) kan jeg bruke roser?

Og hvor lenge holder det seg vanligvis? Kan jeg lage dekorasjonene to dager før de skal brukes eller burde jeg lage de tidligere?

Noen som har tips til blomster jeg kan bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Roser kan du fint bruke hvert fall. Ville vel kanskje holdt meg unna tulipaner, de holder seg ikk så lenge. (vet du ikke nevne det altså). gerbera(tror jeg de heter) er kjempefine i dekorasjoner. Men du burde ikke lage de to dager før, da kan mange av blomstene bli litt stygge, og dekorasjonen ser ikke fersk ut. Vent til dagen før hvis du kan.. Du skal sikkert i en blomsterbutikk å handle blomster ? da kan du jo også spørre der hva slags blomster de anbefaler. Greit å bruke blader og sånn til å "fylle"..

Skrevet

Tusen takk for svar:) da tror jeg at jeg ihvertfall går for roser. Skal på plantasjen og kikke. Der har de det meste;)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...