Gå til innhold

Juli mammaer i Bergen


Anita78  -  Bergen

Anbefalte innlegg

Hei, det var desverre ingen andre som kom igar enn meg. Så at det skulle være to til som ikke nenvte noe om at de ikke kunne komme, så jg ble sittende å vifte med beina på barkrakken en 15min tid. Håper at dere som ikke sa noe om at dere ikke kunne allikavell har det bra!!

 

Skulle vi prøvd med et nytt treff,?? Vi e jo ganske langt på vei nå og det hadde vært kjekt å treffes før babyene kommer.

 

Passer tirsdag om to uker, altså 22, mars eller er det andre dager som er bedre (kan ikke 23 mars) Jg e vekke 18-21 mars i Barcelona - shopping :), så hadde vært fint om en kunne tatt det deretter om det er stemning for det.

 

Håper det går bedre med dere Moke og cece... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så trist å høre at du ble sittende alene! Jeg er på bedringens vei og vil veldig gjærne være med på et nytt forsøk. Jeg er nyinnflyttet til Bergen og kjenner ikke så mange her, derfor hadde det vært ekstra kjekt å komme i kontakt med andre i min situasjon. Jeg er desverre bortreist fra 20.-27. mars (jobb + helgeferie i Paris). Kunne vi prøvd igjen mandagen eller tirsdagen uka etter - altså 28. el. 29.mars?

Kos deg på shopping i Barcelona!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Så dumt at ingen kom da!

Jeg vil gjerne være med på et nytt forsøk jeg også. Begge de to foreslåtte ukene passer for meg, kanskje best å ta det 28. eller 29. da siden Moke ikke er her uken før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er ny her :) Termin 7/7. Bor utenfor Bergen. Har veldig lyst å komme til BIM treff. Jeg kan ikke mandager ettermiddag/kveld eller så kan jeg alle dager :)

Utrolig irriterende å bli sittende på BIM treff helt alene spesielt om de som skulle komme verken kom eller ga beskjed :/

 

Satser på et nytt BIMt treff.. :) Jeg har tre venninner som har termin i juli så kan hende at jeg får dem også med. Jeg var med på BIM treffer i 2008 og det var kjempe koselig og mange av oss holder forsatt god kontakt, håper på det samme denne gangen også ;)

 

Kos deg i Barcelona :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Så bra at dere har lyst på et treff til :) Vi kan godt ta det tirsdag 29 mars, så kan alle være med. Jeg kan reservere bord denne gangen og..hehe:)

 

Kjekt at det er en "ny" som og vil være med, og får du med venninene dine er det bare kjekt. Jg vet om en til som vil være med, hun kunne ikke forrige gang, så jg skal si den nye tiden til henne.

 

Ja, det er meget kjekt med BIM klubber. Jg var, som nevnt, i den når jg fikk førstemann for 6 år siden, og flere at oss er fortsatt med hverandre, både voksne og barn.

 

Da må dere ha en god helg. Og vi ikke "snakkes" før jg drar, så skal jg virkelig kose meg.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei anita;)

 

Selvom jeg fikk ny termin den 1 aug. kan ikke jeg bare være med?:D

 

Var vel gjerne meg du mente som ikke kunne sist? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...