Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Noe spesielt annet enn spekemat dere holder dere unna?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Du tenker på som gravid? Er vel bare spekemat jeg står over(da inkl fårepølse og salami). Spiser ikke noe til vanlig heller som gravide ikke bør spise. Ellers passer jeg på at det jeg spiser er ferskt(nyåpnet pakke el max 5 dager siden åpnet pakke), og at det er god tid til holdbarhetsdato.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Liker ikke kaviar, trøndefår, syltetøy, majones og prim. Så det spiser jeg aldri. Ellers spiser jeg det meste.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har grusomt lyst på loffeskive med smør og vossafår med majjo og agurk, men kan jo ikke spise vossafår som gravid. Desverre...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Alle gjør som de vil. Noen av oss velger å følge anbefalingene, sånn for sikkerhets skyld
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Sjokade og nugatti. Elsker sjokolade, men ikke i kombinasjon med brød. Ellers som gravid, så er det vel greit å holde seg unna fenalår, roastbiff osv.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 spiser sjeldent majonesbaserte pålegg som italiensk salat,rekesalat o.l Spiser heller ikke sukkerbasert pålegg som syltetøy, brunost,prim, sjokkopålegg o.l Spiser også sjeldent kjøttpålegg..
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 Servelat, italiensksalat, rekesalat, sunda, hapå, er de jeg kommer på i farten.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 Jeg spiser aldri søst (grusomt pålegg fra Vestlandet) og smøreost. Som gravid holdt jeg meg unna salami, spekemat, svolværpostei, røkt laks og leverpostei (ja, litt hysterisk). Det var vel det jeg kunne komme på for øyeblikket.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #11 Skrevet 9. mars 2011 Info til HI: Ikke alle her inne er gravide. De fleste er ikke det. Delt forum. Henvend deg til de som er gravide i overskriften, så får du de svarene du vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå