Gå til innhold

Hvilket pålegg spiser dere ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe spesielt annet enn spekemat dere holder dere unna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tenker på som gravid?

Er vel bare spekemat jeg står over(da inkl fårepølse og salami). Spiser ikke noe til vanlig heller som gravide ikke bør spise.

Ellers passer jeg på at det jeg spiser er ferskt(nyåpnet pakke el max 5 dager siden åpnet pakke), og at det er god tid til holdbarhetsdato.

Skrevet

Liker ikke kaviar, trøndefår, syltetøy, majones og prim. Så det spiser jeg aldri. Ellers spiser jeg det meste.

Skrevet

Jeg har grusomt lyst på loffeskive med smør og vossafår med majjo og agurk, men kan jo ikke spise vossafår som gravid. Desverre...

Skrevet

Eg åt vossafår som gravid.. :-)

Skrevet

Alle gjør som de vil.

Noen av oss velger å følge anbefalingene, sånn for sikkerhets skyld

Skrevet

Sjokade og nugatti. Elsker sjokolade, men ikke i kombinasjon med brød. Ellers som gravid, så er det vel greit å holde seg unna fenalår, roastbiff osv.

Skrevet

spiser sjeldent majonesbaserte pålegg som italiensk salat,rekesalat o.l

Spiser heller ikke sukkerbasert pålegg som syltetøy, brunost,prim, sjokkopålegg o.l

Spiser også sjeldent kjøttpålegg..

Skrevet

Servelat, italiensksalat, rekesalat, sunda, hapå, er de jeg kommer på i farten.

Skrevet

Jeg spiser aldri søst (grusomt pålegg fra Vestlandet) og smøreost. Som gravid holdt jeg meg unna salami, spekemat, svolværpostei, røkt laks og leverpostei (ja, litt hysterisk). Det var vel det jeg kunne komme på for øyeblikket.

Skrevet

Info til HI: Ikke alle her inne er gravide. De fleste er ikke det.

Delt forum. Henvend deg til de som er gravide i overskriften, så får du de svarene du vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...