Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 får besøk av to søte damer som jeg vet er glad i kylling. så da blir det kylling! men jeg lager alltid kylling på samme (kjedelige) måte.. kanskje noen har en deilig oppskrift å gi vekk? problemet er : hun ene spiser ikke ost, den andre tåler ikke melk/fløte.. hjelp, hjelp!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 kyllingfileter innpakket i serranoskinke! nydelig! inni serranoskinka strør du basilikum før du ruller den rundt filetene. serveres med pasta og kjøttsaus!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Kutt kyllingfilet i smaa skiver. Lag marinade av fersk ingefaer, ca 3 cm, 1 - 2 roede chilli og evt noe chilipaste og maisolje. la det ligge i kjoeleskapet alt fra 1 time til over natta. Stek opp i wok, gjerne i flere omganger slik at det blir fort stekt. legg kjoettet til hviling. kok opp eggenudler i 3 min eller hehold til pakken, slaa av vannet og la det hvile. Stek opp kuttet guleroetter, roed og gul paprika , et par hvitloeksfedd og aspargesboenner i ca 3 min, 1 min mer paa guleroettene.. Bland i kylling og nudler. stek 1 min. ha over soyasaus og woksaus. Server og nyt. Er kjempe pop her i huset iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå