Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Jeg er plaget med utflod så har kjøpt multi gel som kan redusere det. Jeg tok litt på fingeren og tok fingeren inn i skjeden. Satt på huk og hadde speil på gulvet så jeg kunne se,hehe. Men når jeg tok fingeren inn i vaginaen så gikk den liksom bakover over rompehullet, hvis dere skjønner? Altså hullet inni meg går litt bakover mot rompen før det går opp, Jeg fikk panikk siden fingeren var over rompehullet, så jeg tok en finger inn i rompen mens jeg hadde en finger i skjeden for å se om det var hull gjennom,men det var det ikke. Men jeg kunne kjenne fingeren jeg hadde i skjeden med fingeren jeg hadde i rompen, det var liksom bare en tynn vegg i mellom. Er dette normalt?? Har født to barn, og hadde underlivskontroll på 6ukers kontrollen for ca 1 år siden. Takker for svar..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva du spør om. Skjeden går ikke rett opp, den går skrått bakover. Og ja, skjeden og endetarmen skilles bare ved en tynn hinne. Hvis det var det du ville vite?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Tror du er helt normal:) Fikk litt fnatt selv for en stund siden. Skulle på 6 ukers kontroll og hadde grooma musa godt. Stakk fingeren opp mot der jeg sydde for å kjenne om det hadde grodd. Og kjente noe hardt. Joda, avføring! Har vel egentlig aldri kjent så masse der nede så fikk hetta. Er visst bare en tynn vegg mellom hullene ja, måtte google litt;)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 anonym 13:01. Ja det var det jeg ville vite. Jeg er ikke så flink til å forklare når jeg skriver,hehe HI
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Hehe, måtte le litt her, er nå alt vi damer lurer på, lurer på om mennene gjør d samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå