♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 I min 16 pp og etter en EXU i oktober og en SA i Januar prøvde jeg denne måneden Vitex. Har gått på Solvipect alle de tre gangene jeg fikk positiv test, så jeg er ikke i tvil om at det definitivt har sin hensikt:-) Nå håper jeg av heeeeele mitt hjerte at denne babyen klorer seg fast og ligger trygt og godt på riktig plass helt til November! Lykke til alle dere som er igjen her! Håper eg ikke kommer tilbake med det første:-) Mitt råd: Vitex-tinktur og Solvipect 3 ganger daglig fra tr til el! Superforsiktig klem fra Trompeten...
¤mitzi¤ Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Hipp hurra og masse grattis Dette fortjente du virkelig Ha ett flott svangerskap mange lykke klemmer
Rime Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Gratulere så masse!!! Håper virkelig det vil gå bra denne gangen! Lykke til med svangerskapet
Carina har to små gull Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Gratulerer så masse og masse lykke til i svangerskapet
Cammie+1? Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Gratulere Lurer på hvor du har kjøpt Vitex-tinktur??
Lollo83 <3 Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Gratulerer masse!! Fikk positiv test i morges jeg og, så vi sees på novemberforumet =)
♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2011 Tusen takk jenter! Testet veldig svakt på onsdag, men i dag fikk jeg et supersterkt kryss!!! Er så lykkelig at jeg griner!!! Her kjøpte jeg tinkturen. http://www.helsekosten.dk/agnus_castus_dr%C3%A5ber-p-18225.html 40 dråper hver morgen på tom mage... Taes lettere/fortere opp av kroppen enn tablettene. Jeg er overbevist om at dette virket for jeg mistenker at jeg har hatt lave progesteronverdier, og nå testet jeg positivt veldig tydelig veldig tidlig. Håper vi blir mange på Novemberklubben! Tidlige små julegaver:-)
Esperanza84 - gravid! Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 Så kjekt da:) Gratulerer så mye!!!! Det fortjener du! Håper jeg kan følge etter:) Jeg har brukt vitex tabletter denne syklusen, men om det ikke fungerer skal jeg prøve dråpene neste syklus. Har tatt sølviplekt nesten hver dag men vert litt sløv. SKAL sjerpe meg neste syklus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå