Gå til innhold

Sexy bilde til mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du sender et sexy bilde til mannen, hvordan er reaksjonen hans da? Hva svarer han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en mann som ikke er noe særlig på å skrive sms, så han hadde sikkert ikke svart i det hele tatt. kanskje med en smiley. dersom jeg sender et sexy bilde til ham mens han er på jobb for eksempel, så har han omtrent rukket å få av seg alt av klær innen han er komt gjennom inngangsdøra! =)

Skrevet

Skulle ønske min og gjorde det.

Sendte han akkurat et bilde og fikk et kort svar, tviler på han vil "hoppe" på meg når han kommer hjem... :P

Skrevet

Løper, er der snart! Svarer han ;-D

Skrevet

Da svarer han noe i denne duren: åh nå klarer jeg ikke konsentrere meg om å jobbe, du gjør meg så kåt! Skal ikke mye til for at mannen min skal bli opphisset, er nok å si at jeg onanerte i forgårs:)

Skrevet

Er ikke så veldig på det der og sende sexy bilder. Men gjorde det en gang, og da fikk jeg: "du er jo bare så deilig!" tilbake.

Skrevet

Åh, for noen kjekke karer dere har da..

Jeg fortalte mannen i går at jeg hadde onanert tidligere på dagen og fikk ingen reaksjon...

Da han skulle legge seg støyk jeg på penisen hans, og eneste han sa var "god natt" og gikk å la seg....

Her en annen dag gjorde jeg det samme, og da snudde han seg for å legge seg til å sove....

Tenkte da at det bilde ville sette futt i sakene, men fikk som sagt noe kort tilbake, og tviiiiiler på han kommer til å "hoppe" på meg senere....

Hehe

Skrevet

hm, kanskje han er deprimert eller veldig sliten.

Du får pynte deg litt ekstra i dag og gi han et skikkelig lidenskapelig tungekyss når han kommer hjem, så får vi håpe det blir noe på deg i kveld;)

Bestevenninna min sliter med det samme som deg, mannen hennes vil nesten aldri ha sex og hun er frustrert!

Skrevet

Han har nok forstått at du er klar! He he....

Mannen min reiser mye i jobben og jeg syns det er dødsmorsomt å sende en frekk sms/mms som da vil komme inn når han slår på mobilen igjen når flyet har landa, Da vet jeg at han blir helt rar i trynet og får en halvfeit en der han står i køen. Ha ha!

Skrevet

Ja, kanskje jeg skal pynte meg litt idag...

Tror også jeg skal kjøpe meg ei oppblåsbar dukke om det ikke blir noe på meg snart! ;)

Neida, det ordner seg vel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...