Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Og jeg gikk derfra og var såå stolt! Minien er 6 måneder gammel og i dag var det kontroll med hs og lege. For det første sjarmerte han begge i senk med å smile, flørte og le. Så viste han hvor sterk han er, snudde seg frem og tilbake og spant rundt sin egen akse, prøvde å reise seg opp med hender og knær og han avsluttet det hele med å rygge bakover. Han er frisk som en fisk, utvikler seg akkurat som han skal og er helt perfekt! Det har jeg lov til å si, for det sa både legen og helsesøster Jeg er bare så glad, for da jeg var gravid hadde jeg risikosvangerskap og ble fulgt nøye opp pga avvik på fosteret (ul annenhver uke). Fv.prøve hadde jeg tilbud om, men ble frarådet å ta den pga lav morkake og blødninger. Så jeg gikk nesten halve svangerskapet og prøvde å forberede meg på å få et sykt barn, med uvisse diagnoser. Men han er ikke syk! Han er helt perfekt! *smile* Han er 72 cm lang og 9660 tung. Hvor stor var din gutt da han var 6 måneder?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Jeg ser vi er heldige begge to! :-D Jeg og har en liten en som sjarmerte jm like mye som gutten din sjarmerte din jm Smilte, lo, rullet begge veier, spant rundt sin egen akse og prøvde å komme seg opp i krabbestilling. Min er nesten like stor som din: 71 lang og 9470 g tung. Herlige store små!:-D Heldige vi :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå