Gå til innhold

Dere som er slanke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har slanket dere eller dere som er naturlig slanke, er dere også stramme? Eller har dere litt løst her og der som feks celulitter, litt løs hud osv?

Her er det nemlig litt smårusk her og der selvom jeg er slank. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er slank, og er ganske stram og fin også. Ingenting som henger og slenger. Men jeg er naturlig tynn og har aldri vært overvektig.

Tror at om man tidligere har vært overvektig og så slanket seg, så er det kanskje mer normalt med litt hud som henger etc.?

Skrevet

Jeg er slank, men magen er ikke så stram, etter tre svangerskap. Bortset fra det er jeg relativt fast i fisken =)

Skrevet

Enig i det. Er naturlig slank selv, så med tanke på at jeg trener minimalt er jeg i ganske god fatning etter graviditet og fødsel og alt. Helt lik som før :) Gode gener er digg! ;)

HI :)

Skrevet

er naturlig tynn, stram og fornøyd med kroppen jevnt over, men har celulitter på lårene! Hater dem, har prøvd alt.

Skrevet

naturlig slank (gravid nå da), har en stram kropp, men trener jevnlig. har cellulitter på lår. virker ikke som de lar seg trene bort, har aldri vært overvektig

Skrevet

Jeg er stram i kroppen og muskelene er markerte og vises godt. Det ser ut som jeg er godt trent, men det er jeg ikke.. he he.. Jeg ser til og med magemusklene.. Men på magen er det også en liten skrukke-pute etter to babyer, den vil nok neppe forsvinne med mindre jeg opererer, og det er uaktuelt..

Skrevet

Er naturlig slank og stram, trener så og si ingenting.

Skrevet

Like stram som før, har six-pack tom, uten å trene spseielt mye. Men utenfor magemusklene har jeg litt slapp hud, synes bare hvis jeg bøyer meg ned, at det er flere "valker" en før jeg ble gravid. Før brettet magen seg i pølser på en cm hvis jeg bøyde magen, nå er det mer sånn at jeg kan klype i huden. Men har to barn, så det lever jeg med:) Alltid vært slank, med en sinnsyk forbrenning.

Skrevet

Jeg er slank. Har født 2 barn. Men jeg er også 36 år, og har egentlig ikke trent noe siden jeg var 18...så det er litt slapt kan man si. Det kan man skjule godt med push-upBH, slimfit strømpebukser..hahaha

Hmmmm...på tide å begynne å trene? Men hvordan få tid? hus, jobb, barn, barn med lekser, hund....alvorlig dårlig motivasjon her!

Skrevet

Jeg er helt normal slank. BMI på 22. 64 kg. 173 cm høy.

Men jeg er ikke særlig stram, og sideflesket og rompa kunne godt vært henholdvis kuttet bort og stramt opp..

Men med klær så ser jeg jo veldig slank ut..ikke i bikini !!

Skrevet

Jeg er stram og fin enda - men ikke like stram som før fødselen. Er fortsatt ung, så det kommer vel med tiden..

Skrevet

Jeg er ganske slank, veier 46-47 kg. Men jeg har endel løs hud på magen, altså det henger ikke å slenger, men det er ikke like stramt som på armene f.eks.

Har jeg klær på så ser jeg nok ganske slank og flott ut, men uten klær er jeg et verdenskart av strekkmerker..

Skrevet

Jeg har slanka meg ca. 50 kg og er ganske slapp i huden på magen, lårene og overarmene... Er drittlei alle velmenende råd om styrketrening for å stramme meg opp, har fått strammet meg mye opp, men har rett og slett for mye hud, og det kan ikke trenes bort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...