Gå til innhold

Mannen har 0 interesse for sex!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer det seg nesten 1,5 år siden sist, og det var i svangerskapet...Jeg tenker snart ikke på annet, og kjenner jeg blir såååååå frustrert! Hvordan går det an å bli så anti?

Forføring, terapi, kommunikasjon, flørting, mat, piller ..bla,bla,bla.... hvor er dyret og behovene tenker jeg bare...

Det hjelper ikke stort at alle andre meg rundt tilsynelatende har et så innmari bra sexliv selv heller akkurat...

faderullan altså :S

må bare få det ut!!

:(:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier han selv om dette? Er han impotent, eller tenner han bare ikke på deg?

Skrevet

Har vi samme mann?

Det er riktignok ikke så lenge siden som 1,5 år, men han tar ALDRI initiativet. Og hadde ikke jeg gjort det av og til hadde vi nok aldri hatt sex.

Og stort sett skjer det under dyna på soveromeet med lyset av.

Kjempespennende.

Frustrende ja!!!

Skrevet

Det er ufattelig håpløst å havne i settingen her....jeg trenger absolutt ingenting hver eneste dag, men det handelr om en bekreftelse i ny og ned...nærheten etc...

Han synes vi har et mer sæskenrelatert forhold, og på sett og vis forstår jeg det, men forventer han at vi skal være forelsket etter10 år?..

Kan han ikke bare legge disse " tankene " til side, og ta seg et hverdagsknu......en gang i blant....

Dette suuuuger!!!! - Og ja, tidligere har det ofte vært slik at jeg har prøvd meg, så har han blitt sånn passe med på det...og de gangene han har starta dansen, må man bare hive seg på, for man vet jo ikke hvor lenge det blir til neste gang!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGHHHH!!!!!!

HI.

Skrevet

Det er vel ikke tanker, men følelser? Han føler seg som en bror for deg og da blir det deretter. Tror du bare må fortsette og prøve deg ;-)

Skrevet

Kan jeg bare si en ting???

HALLO!!!

"Han synes vi har et mer søskenrelatert forhold"

Kan han ikke bare legge disse " tankene " til side,

Jente, tenk litt lenger enn nesetippen din da.. Han ser ikke på deg som kona si lenger men slektsrelatert.. Selvsagt skjønner jeg at han ikke vil ha sex da..

Og bare legge disse tankene på siden er jo bare enda verre for dere begge to...

Tror du bør grumse litt opp i forholdet og kanskje få tilbake litt av den du var for han sin skyld, og ikke synes synd på deg selv hele tiden..

Stakkars alle mannfolka som blir hengt ut her, når det egentlig er kjerringene som bør åpne sine øyne en gang i blant!

Skrevet

11:45 her;

og forresten..

Skaff deg en dildo i mellomtiden ;) Ha ha

Skrevet

Lett for deg å si 11:45, som har deg tre dager i uka;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...