Gå til innhold

Sjekk ut denne lekre mannen, Brandon Beemer <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som sier noe annet eier ikke god smak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er lekker ja..

Skrevet

Hehe.. Søt ja.

Men han ligner mest på den typisk nydeligste gutten i barnehagen. Som man har tegnet sjegg på.

Han ligner et barn på 5 år. Et veldig pent barn, vel og merke.

Give me a MAN!

Skrevet

Enig med 14.18. Han er søt. Litt feminine trekk. Pen å se på, men ikke sexy.

Skrevet

Hvilke men mener dere er sexy da? hall feite dvaske, hårete menn, som sitter og purker på sofaen med magen dissende utfor buksa, ølen i den ene hånden og den andre hånden godt plantet mellom skinkene..Denne Brandon var usedvanlig pen spør du meg. Klassisk pen.

Skrevet

15.31 Så det finnes ingen mellomting mellom søtmomsen der og feite ølhunder? Hihi..

Skrevet

Skuffa!! Synes du skrev MANNEN jeg!??? Han der var det ikke mye mann over gitt. Pen ja, men ellers ser han ut som en leddorm på 15 år.

Nei, velbekomme, han kan dere få ha for dere selv.

Skrevet

Nei takk, jeg sverger til Colin Farrell!

Skrevet

Tenker dere som synes han ser for valp ut, digger han der lars monsen. yak.. vet ivrertfall at det er mange midelaldrende damer som synes han er kjekk. Matrester/snørr i skjegget og hårete rygg nei takk hehe og for og ikke snakke om gnagsåra enn får av og ha sex med en slik en, med tanke på at han ligger oppå og er svett og hårete er ikke mye deilig med hud mot hud da.

Skrevet

huff hva er attraktivt med en rusmisbrukende kone banker som colin farell

Skrevet

For alle vet jo at det finnes bare to typer menn i verden. Sofagrisen og prettyboy...

Skrevet

Hælledussan sir æ bare!;)

Skrevet

Neitakk til brandon ! Han er gutt, faller heller for skikkelige menn ! !!

Skrevet

Han er digg å se på da vettu! Jeg skal ikke dele hverdagen med fyren og slite med hans temperament og misbruk hvis det var det du trodde! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...