Gå til innhold

Kraftig mensverk i ryggen!


Gjest

Anbefalte innlegg

Samme som 3.termin: Fikk plutselig veldig mensverk i ryggen som strakk seg frem mot magen i går formiddag. Dette vedvarte utover resten av dagen. Da jeg våknet i dag morges tok det seg opp igjen. De kommer ikke i tak slik som med rier, men er mer eller mindre konstante. Har hatt en del mensmurringer på kveldstid tidligere, men dette er skikkelig vondt. Er 33+5 i dag. Kan det være tegn på tidlig fødsel, eller er dette normalt? Hadde det ikke slik med forrigemann. Da begynte det rett på rier dagen etter terminen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat det samme her, det værker nedover lårene og i korsryggen + at det virkelig stikker nedover i underlivet. Slitsomt!

 

For 3 dager siden, da jeg gikk ut av dusjen så sa det "splæsj" i gulvet med (beklager detaljer) men med en enorm mengde utflod! Dette har jeg hatt mye av, men ikke SÅ mye.. Det samme skjedde igjen dagen etter, bare at da var det såpass seigt at det kom på låret mitt. Og da tenker jeg litt på om det er den berømte slimproppen - eller hva det nå kan være.

I dette tilfelle skulle jeg ønske at jeg gikk til jordmor - for jeg føler liksom ikke at jeg kan ringe til føden om alt og ingenting.

 

Men da det kommer til mensmurringer og kynnere så skal jo det være at kroppen trener seg - det prøver jeg å tenke.. har hatt mye kynnere siden uke 22. De har selvsagt blitt verre, nå er det sånn at jeg noen ganger er i tvil.

 

Evt. kanskje det går å kontakte jordmor/føden for å sjekke om det er modning på gang hos deg? Lykke til :) Uansett så er vi veeeeldig nære nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...