Gå til innhold

Lange kynnere, halvtime og lengre.... uke 32

Anbefalte innlegg

Skrevet

De begynte i går kveld, slapp ikke taket på nær 1 time. Har svettet noe kollosalt i natt og våknet i morges med samme kynnerfølelse... Hva betyr dette? Dette er nr 3, med de to andre var kynnerne kortere og begynte ikke i uke 32... Blir litt engstelig for tidlig fødsel. Hadde styrtfødsel med forrige...

Noen som har det sånn? Hva sier lege/jordmor? Skal til jordmor til uka, men kjekt å få litt info i forkant. Bør jeg ta det mer med ro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring fødeavdelinga og forhør deg! De vil sikkert ha deg inn til en sjekk i dag.

Skrevet

Ring føden, dette er IKKE normalt.

Skrevet

Til info, jeg har ikke sånn nå... Kjenner det bare litt mer i bekkenet (har bekkenløsning) og i korsryggen enn vanlig. Nå skal det også sies at jeg har båret og stresset litt siste dagene (flytting).

Skrevet

Ok, det burde du jo ikke gjøre i uke 32 - overlat sjauing til andre:)

Jeg ville uansett tatt den telefonen... Eller ligger fødeavdelinga milevis avgårde? Bedre å høre med fastlege/jordmor?

Skrevet

Det kommer nok av flytting, og da er det viktig å høre på kroppen og ikke fortsette med det! :)

Skrevet

takk for svar :) Har ikke ringt føden, men det ga seg etterhvert og har ikke kommet tilbake. Er nok overanstrengelse da... Idag har jeg ikke gjort noe, bedt min stakkars nyopererte mann hente ved og bære skittentøy... Ikke noe særlig det heller, derfor jeg har tatt et tak selv siste tiden.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...