Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt vår på Babyshop. Tror det selges alle steder de selger vogner. Vet også at det er mange som syr dette og selger på nettet.

Det man skal være obs på er plasseringen av hullene til selene på de ulike posene. Den vi kjøpte er en Tautonia pose, men vi har Emmaljunga vogn. Selen opp mellom bena er veldig ulikt plassert, noe som gjør at posen blir vanskelig å bruke. Har planer om å klippe et nytt hull i posen.

Skrevet

Jeg har 2 til salgs hvis du er interessert :-)

Kjøpt nye og brukt dem til 1 barn, kjempefine poser!

Skrevet

Barnashus har fleecepose fra babytravel:)

Skrevet

Hei zitara! Har du bilder av disse posene? Passer de til city cross, tror du? Stiller meg selvfølgelig etter Misti i køen her, men er intr om hun ikke er..... Og hvor mye skal du ha for de?

Skrevet

Hvis du har symaskin, er det kjempelett å sy fleeceposer til å ha i vogna selv. Da får du en med personlig preg. Jeg er ikke flnk til å sy, men har likevel sydd poser til begge mine barn og til sønnen til ei venninne, og synes faktisk de ble ganske fine.

Jeg brukte denne oppskriften, men tilpasset littegrann.

http://www.ammetaka.no/Baby/snoggelboggel.php

Skrevet

Tusen takk for tips :)) Skal løpe å kjøpe fleecepledd!!

Har lurt litt på hva jeg skal gjøre med søskenvogna i vår/sommer/høst... greit med to like poser, men blir drøyt dyrt å kjøpe syns jeg..hadde tenkt å sy men visste ikke helt hvordan jeg skulle gripe det fatt... takk takk:)

Skrevet

takk for tips. HAr du bilde zitra?

Skrevet

Et par tips til vognpose-sying: På de posene jeg har laget, har jeg laget en klaff på under-delen som jeg har laget knapphull i, og satt knapper på siden av overdelen. Slik at posen lukkes gjennom å brette den ene klaffen over den andre. Jeg tør ikke å prøve meg på glidelåser f.eks.

Posene blir veldig fine hvis du syr navnet til ungene på dem. Bare å klippe ut bokstaver i et annet stoff enn posen og sy på.

Hvis du syr overdelen i dobbelt stoff og lar det være en liten åpning som du ikke syr igjen der, kan du legge inn en liten babydyne inni foret slik at det blir varmere de dagene det trengs.

Lykke til!

Skrevet

Smart å gjøre det slik med knappingen, vinterstjerne:) tenkte på glidelås men sliter litt med å få tak i slikt her jeg bor, så kunne tatt tid før jeg hadde fått tak i...

Lurte forrsten på om dere da har knapping i fotenden også, så man kan åpne der, og skoene evt. kan stikke ut der? Det må jeg forsøke iallefall:)

Skrevet

Jeg har sydd igjen mine poser på den ene langsiden og i fotenden, og hatt knapper i den andre langsiden. Men man gjør jo hva man vil :-) Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...