Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal være fadder, og lurer på hva jeg skal i i dåpsgave. Tenker smykker og vanlig dilldall som kopper og alt mulig rart som blir satt i skapet bare er tull å gi egentlig (fikk mye sånt til mitt barn, knapt brukt og pynten støver ned). Hva ville dere tenkt om barnet deres fikk en bergans barnesekk (12l) med sammenleggbart sitteunderlag og termos til fremtidig barnehagebruk? Eller bli det feil/kjipt å gi dette som fadder? Har jo ikke all verden med penger heller, satser på å bruke rundt 500kr.

Vil jo gjerne gi noe som blir satt pris på

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt flott. Men kanskje lurt å spørre de andre i nær familie hva de har tenkt å gi, så du ikke kjøper det samme som dem.

Skrevet

Ville blitt kjempeglad over en slik gave.

Meeen så foretrekker jeg at faddere gir noe som minne til barnet når det blir eldre. Jeg har noen gaver fra min dåp, og jeg synes det er stas å se gjennom alle de gull- og sølvgreiene, selv om de sjelden blir brukt. Ønsket også sølvting og minner til mitt barn, flott med ting man kan gravere navnet på.

Skrevet

Jeg liker ting som bir brukt! Her i huset fikk poden både duplo og brio - og han leker med det hver dag:) Synes du har en god plan.

Av ting som varer liker jeg best bestikket vi fikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...