Gå til innhold

Er det jeg som overreagerer her? Trenger synspunkt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen chatter med andre damer på msn.. Mye tull og flørt, men ikke noe cybersex eller noe..

Men han er altså veeldig opptatt av denne dama (som forøvrig bor på andre siden av kloden).. Ser at han smiler veldig mye når han chatter med henne, og jeg synes han oppfører seg nesten som om han er forelsket..

Og greia er at det gjør meg så vanvittig sjalu!

Vi har kranglet kjempemye om dette fordi han foretrekker chatting med henne fremfor tid sammen med meg..

Vi legger oss sjeldent samtidig, og jeg synes det er så ensomt og trist.. Endtenvil han ikke fordi han chatter med henne, eller fordi han vil spise, eller fordi han ikke er trøtt..

Han sier hele tiden at det er meg han elsker, vil ha, osv.. Men jeg føler ikke det er hjelper noe at han sier det når han er tydelig betatt av en annen kvinne..

Han nekter å slutte å chatte med denne dama fordi han mener han ikke gjør noe galt.. Og at han må få lov å ha venner, osv..

Sjalusien min er mitt problem, og i følge ham overreagerer jeg veldig sterkt..

Føler meg fryktelig forvirra her.. Er jeg kanskje over gjennomsnittet sjalu? Eller er det han driver med å gå over streken? Hadde dere tillatt det?

Han holder ingenting skjult for meg heller.. jeg får se alt de skriver, men likevel føles det så sårt..

Gi meg deres syn på saken da, damer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke akseptert det. mannen din bryr seg tydligvis ikke om følelsene dine.,lite sympatisk. kan du snakke med denne damen, kom inn ubedt og sett deg ned og chat med henne f.eks.

Skrevet

Du ønsker mer oppmerksomhet og tid sammen med han, han er ikke villig til å gi deg det. Håpløs situasjon hvor deres behov ikke fører til noe fellesskap. På en eller annen måte må du få han til å forstå at du savner han. Hvis han ikke er villig til å ta det inn over seg, kan du ikke tro på at han virkelig vil ha deg....

Skrevet

HALLOOOO, for en idiot. Gjorde kjæresten min dette, ville jeg regne det som at han hadde en ekstra kjæreste. Det ville jeg ikke ha godtatt.

Skrevet

Til hans forsvar har han prøvd å gi meg mer oppmerksomhet på dagtid ettersom jeg tok opp problemet med at jeg føler meg oversett, og det funker til en viss grad, men jeg er fortsatt veldig sjalu..

Han nekter altså fortsatt å slette henne fordi han ikke vil at noen skal bestemme over ham.. Hun tror forøvrig at han er singel..

Skrevet

Ikke forsvar han! For en tulling. Superbarnslig å bruke "ingen skal bestemme over meg" som argument, er det mulig.

Skrevet

Hun tror han er singel.. well.. that says it all!

Du er på vei til å bli seriøst buttfucked! Venninna mi drev på sånn her med mannen sin, hun ga seg ikke før JEG sa klart ifra til henne.. høres nesten ut som du beskriver henne.. hun ble hekta på det der chat roulette greia.. hun hadde " nett affærer" med gutter fra hele verden.. det endte ikke bra! Og det gjør ikke dette heller hvis ikke du klasker foten hardt i gulvet!

Skrevet

Jeg har prøvd, men det ender bare med at det blir slutt.. og jeg orker ikke være alene..

HI

Skrevet

Nei ok! Så du lever heller med at mannen din vil tilbringe natten med en fremmed over nettet? Seriøst?

Er du ikke likavel alene da? Neinei.. ikke ha så lite selvrespekt da, holder vel med at en i huset ikke har respekt for deg! Syntes du skal vise ham denne tråden jeg!

Skrevet

Dette er ikke greit og du overreagerer absolutt ikke! Du reagerer slik 99% av alle kvinner ville gjort hvis de opplevde det samme. Det er jo bra at han ikke skjuler det, men forstår godt at du blir sjalu og usikker, og bare det burde få ham til å slutte!

Skrevet

Hva er problemet da???? Hvis poenget er å ikke være singel, må du jo bare holde ut der du er og godta det du får servert. Herlighet, som du kommer til å angre!

Skrevet

Fikk tårer i øynene av å lese svarene.. Godt å få bekreftelse på at det jeg føler ikke er unormalt, samtidig som det er trist å innse at han ikke har respekt for mine følelser.. :(

HI

Skrevet

Ja, du syns synd på seg selv og det har du god grunn til! Har du ikke noen som kan hjelpe deg med å flytte? Noen du kan bo hos i en overgangsfase? Skjønner at det er tøft å skulle flytte direkte for seg selv, men det er jo den veien det går, er det ikke?

Skrevet

Huff! Jeg har skikkelig vondt av deg, håper du har noe å snakke med oppi dette!

Håper du finner ut av det! Hun venninna mi som drev med dette og mannen måtte gjennom mye dritt, men etter jeg snakka til henne så hun hva hun gjorde og krøp for ham! Heldigvis ordna det seg til slutt, men det va mye styr!

Om det ikke er barn inni bildet, gå med en gang! Før det er for sent!

Sender gode tanker, og håper du tørker tårene, for han er ikke verdt dem!

Skrevet

Han sier han trekker seg bort fra meg fordi han ikke klarer å slappe av sammen med meg fordi jeg alltid er så anspent og sur/sint/frustrert..

Prøver å forklare ham at det er delvis pga denne dama han gir oppmerksomhet til, men det går ikke inn.. Jeg har jo ingenting å være sjalu for!

HI

Skrevet

Han sier han trekker seg bort fra meg fordi han ikke klarer å slappe av sammen med meg fordi jeg alltid er så anspent og sur/sint/frustrert..

Prøver å forklare ham at det er delvis pga denne dama han gir oppmerksomhet til, men det går ikke inn.. Jeg har jo ingenting å være sjalu for!

HI

Skrevet

Slutt å let etter grunner til å bli! Enten går du eller så blir du, men da må du komme over sjalusien og leve med det, for da tar DU det valget.

Skrevet

Høres ut som han bare venter på at du skal gjøre det slutt, så slipper han å være den "slemme". Det er dette han legger opp til når han gir deg skylda for at han trekker seg unna. Jeg vil kalle det manipulerende oppførsel.

Skrevet

Herlighet, han må jo forstå at hans chatting er grunnen til at du er anspent, sur og lei! Føler virkelig med deg, dette er ikke noe god situasjon å være i. Dessverre virker det som om han tar deg for gitt og kjører sitt eget løp uten å ta hensyn til dine følelser. Håper du har en god venninne du kan snakke med om dette og få litt perspektiv. Det som skjer hvis han fortsetter er jo at du bare blir mer og mer nedstemt og forholdet dere imellom blir dårligere og dårligere. Så lenge du ikke stiller krav til ham vil jo dette bare fortsette.

Skrevet

Vet du hva? Han bare bruker det han kan for å forsvare kontakten med henne...... Og det er IKKE bra. Hun er litt uoppnåelig, og han har hverdagen med deg. Hun er den han foretrekker......

Jeg har nettopp snakket med mannen til ei jeg kjenner. Han er en god venn, slik hans kone er for meg. Og jeg skulle snakke med ham om de problemene jeg nå sliter med(han skulle være en god lytter.....) MEN han uttaler og viser på alle måter (uten å si det direkte), at han ønsker et forhold til meg. Jeg er visst vakker, pen og deilig OG en han kan snakke med. Men samtidig skryter han av sin kone, og jeg VET han gir henne dyre gaver rett som det er..... Noen ganger kan en bare ikke forstå seg på mannfolk.

De vil ha posen, maten og sekken og alt... og spise alt sammen selv......

Nei, glad for at jeg er uten mannfolk i livet. ALT er så mye enklere uten ;)

Skrevet

HÆÆÆ??!! Hvis de er så gode "venner", er det jo helt SYKT at han ikke har fortalt om deg?

Hadde ALDRI godtatt dette. En stor fornærmelse overfor deg! Og hva vet du hva de chatter om etter du har lagt deg da? Kan vel slette hele tråder, eller?

Skrevet

Takk for svar alle sammen..

Har snakket med ham nå, og han sa han skulle prøve å tone ned litt på chattingen.. Men vi får se..

Tror jeg alltid kommer til å være den upopulære fordi jeg stiller krav til ham.. :/

HI

Skrevet

Helt uaktuelt her.

Hva med å få deg en chattekompis som du snakker med døgnet rundt og fniser til?

Skrevet

Det samme skjedde med meg faktisk! Exen min chattet med noen fra usa på my space! De hadde blitt kjent på en av de spillene der..

Jeg visste hele tiden om det, og det var greit. Helt til en dag han plutselig ikke ville sove så mye hos meg lenger..

Så jeg gadd ikke og kontakte han. Jeg ville vente og se om han kontaktet meg. Lekte litt kostbar for og si det sånn..

Etter 4 dager dro jeg på butikken som han jobber på.. Da hadde jeg savnet han, og jeg spurte om jeg skulle kjøpe noe mat som vi kunne kose oss med.Da DUMPET han meg faktisk mens han stod i kassa.. Og det var pga denne dama fra USA som han aldri hadde møtt før.

Det viste ikke jeg da, men jeg fikk vite det senere. Så jeg kontaktet dette ludderet som trodde at hun fikk stjele min kjæreste.. Og hun fortalte meg sannheten. De hadde koder.. om når jeg var hjemme.. så da måtte de bare prate vennskapelig til hverandre.. Men egentlig så satt de og hadde cyber sex. Jeg trodde ikke på henne. Men hun hadde ett print screen fra pcn, som hun sendte meg på mail. Bilde av hans edle deler. og litt av chatte samtalen.

Vi hadde en stor diskusjon om det etterpå, og han lovte og aldri ha kontakt med henne igjen. Men det hadde han. Og han ELSKET henne.. faktisk.. hehehehe... jaja!

Jeg visste også passordet til hans my space konto. Han visste ikke at jeg visste det. Så jeg fikk se samtalene de hadde med hverandre..

Dette var min histore hvertfall. er jo ikke sikkert det samme skjer med deg.. Men det GÅR faktisk ann og ha så patetiske menn som blir forelsket i folk fra andre siden av kloden!

Skrevet

Hun dama fra usa, trodde foresten også at min ex var singel!

Så når jeg kontaktet henne så skjønte hun ingenting.. Fordi **** hadde jo gjort det slutt med meg for lenge siden!

19.42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...