Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Sendt i går kveld, hvor han skrev "Gleder meg til å se deg i morgen, skjønneste du". Den har han sendt til en kvinnelig kollega, som jeg vet at han har vært småbetatt av tidligere. Har helt vondt i hele meg nå. Har ikke sagt noe til han, hva skal jeg si? Ikke si noe?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Vent til han er lagt seg og send en sms tilbake at oooppsss jeg sendte denne sms en feil! Men vi sees nok i morgen!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Dump ham først som sist! Sorry, brutalt - men dette kommer bare til å føre til at du blir mistenksom og stressa i forholdet...og han er åpenbart mer int i en annen...kort prosess er mitt råd.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Jeg syntes du skal ta det opp med ham. Bare spør ham rett ut!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Å bare dumpe ham synes jeg høres lite gjennomtenkt ut, går utifra at dere har barn og et seriøst forhold hvor det er mer som står på spill enn bare forholdet mellom dere to. Det trenger ikke bety noe spesielt, men det beste er nok å konfrontere ham og spørre rett ut hva han legger i slike meldinger. Det er ikke bra å ha den type "tone" med kolleger. Det er også respektløst mot deg.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Steike, den var vond. Han har vel noe på gang, stakkars deg. Jeg hadde bare konfrontert han med det samme, det må jo fram at du sitter på dette. For du vil vel ikke at han skal fortsette i smug med denne kollegaen? Medfølelse herfra.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 spør han hva han mente med å sende en slik formulert sms til kollegaen - men det kan være at det bare er sjargongen dem i mellom, så før du beskylder han for utroskap eller løgn, vil du bare vite hvordan ståa er.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 Sånne meldinger sender jeg til og får jeg stadig vekk fra mannlige kollegaer. Vi har en koslig tullete tone. Noe mere er det ikke i det.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #9 Skrevet 8. mars 2011 Den tonen har jeg også med mannlige kolleger.. Ingen mener noe mer med det. Ingen skandaler på julebord eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #10 Skrevet 8. mars 2011 Hva har du på mobilen hans å gjøre? Så har han vel lyst på denne kollegaen sin, kanskje han til og med knuller henne allerede.. Hva skal du gjør med det da, når du ikke har "baller" nok til å si at "jeg sjekket mobilen din og fant denne meldingen.. Jeg vet at jeg ikke skal sjekke mobilen til andre mennesker, men jeg gjorde det alikevel.. "
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #11 Skrevet 8. mars 2011 Gud, jeg kaller en kollega for pus og han meg for helga ... men tro det eller ei vi har ikke noe på gang. Hadde mannen min sjekket mobilen min og konfrontert meg med den slags hadde jeg bedt ham ta seg ei bolle Men for all del, jeg hadde nok også tatt meg tid til å rolig forklare når det første sinne over følelsen av å bli spionert på hadde svunnet hen ....
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #12 Skrevet 8. mars 2011 hahaha.. jeg fikk sengebilde i kveld, av mannen til ei jeg kjenner vi har aldri gjort noe "galt", men det er vel jeg som har stoppet det.......
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #13 Skrevet 9. mars 2011 Jeg og en mannlig kollega kaller hverandre for "kjære" og "darling", og vi fleiper med at vi skal gifte oss så fort vi har slitt ut de ektefellene vi har. Han betyr akkurat like mye for meg som de andre kollegene, vi har bare en morsom tone. Om vi en sjelden gang ringer hverandre eller møter hverandre på kveldstid, så fleiper vi også med det overfor våre respektive. Han kan si til sin kone at "nå snakker jeg med den andre kona mi", og hun ler og beklager at hun forstyrrer. Så spør mannen din ihvertfall, før du avlyser forholdet og erklærer han for en drittsekk.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #14 Skrevet 9. mars 2011 Hvordan har det gått? Har du snakket med han?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #15 Skrevet 9. mars 2011 Snakk med han, mannen min var muggen i flere uker hjemme for han fant en meldig på mobilen min hvor en jeg kjenner godt som jeg jobbet med før som hadde skrevet " tenker ofte på deg jeg" og han trodde det værste. Men saken var han sendte meg en meldig for det var en brann der jeg jobbet og han spurte om det gikk bra med meg og jeg ble glad og skrev at så hyggelig at du tenkte på meg.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #16 Skrevet 9. mars 2011 Hvis mannen min hadde kalt en kollega for skjønneste du eller hvis en kollega hadde kalt meg for det samme, hadde jeg blitt helt målløs, og egentlig litt sjokka. Den slags prat hører ikke hjemme mellom folk som har et kollega-forhold, syns jeg. Er mannen din den typen som kunne sagt liknende til omtrent alle? Sånn at det ikke er så overraskende at det kom fra han? At han har vært småbetatt av henne tidligere, syns jeg ikke akkurat taler i hans "forsvar".
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #17 Skrevet 9. mars 2011 07:23: Ja, men da er jo alle dere 4 inkludert og inneforstått med tonen. Hi vet ikke noe om at mannen kaller andre for "skjønneste du", og hun får vondt i magen av det. En viss forskjell, eller?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #18 Skrevet 9. mars 2011 Den sjarongen har vi på vår arbeidsplass også! Det må da være lov å flørte litt i hverdagen uten at det skal måtte bety noe? Det slår meg litt at de som ber deg kaste han ut, eller som sier at slik "oppførsel" er helt uakseptabelt må være i et lite solid forhold, eller så har de lav selvfølelse og er svært utrygge på seg selv og sine omgivelser. Sett dere selv i den andres posisjon, og den andres personlighet, om dere klarer, og da kan dere kanskje tenke dere om et par ganger før dere påstår at vedkommende garantert er utro! Makan til krav dere har til deres kjære!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #19 Skrevet 9. mars 2011 For min del er det ikke snakk om krav - mannen min og jeg har lik oppfattning om dette og syns det er helt uproblematisk. Vi er vel like som typer, da
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #20 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har ikke pratet med han. Har hatt helt vondt i magen i hele dag. Jeg vet ikke om det kom uklart frem i hovedinnlegget, men han har altså vært veldig betatt av henne tidligere. Faktisk gikk han så langt å sa at han ikke bare var betatt, men forelsket, og jeg så at han slet, fordi han faktisk var på nippet til å forlate meg. Vi slet i mange måneder pga henne. Nå er det 10mnd siden han fortalte meg at de hadde hatt en ordentlig beskjed, og de hadde blitt enige om at de aldri kom til å bli mer enn kollegaer. Mange vil sikkert si at jeg er dum som tillater at han jobber med henne. Men det er ikke så mange alternativer. Han elsker jobben sin, og det er ikke flust av slike stillinger ledige. HI
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #21 Skrevet 9. mars 2011 Ingen kan vel påstå at du har noen rett til å nekte han å ha henne som kollega, men jeg syns fortsatt at du skal snakke med han om den meldingen og hvorfor han er på flørter´n igjen. Skjønner at du frykter det verste, men du kan jo ikke ha det på denne måten heller...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #22 Skrevet 9. mars 2011 Huff,men en sånn historikk ville jeg også reagert :-(
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #23 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har hatt det som deg for 2 uker tilbake. Da min mann også hadde masse meldinger med en tidligere "knulleveninne". Der de blandt annet angret på at de ikke ble dem,og at han ville treffe henne når jeg var borte og ville ha div bilde av henne. Ble helt dårlig av hele fyren, og ble klart skuffa sint lei meg... ja allt mulig. tok det opp med ham, fikk snakket ut- det hjalp veldig. Jeg stoler ikke fullt på ham-derfor skjekker jeg han inniomellom, og det var helt ok for han;) Du bør snakke med ham om dette- det hjelper så utrolig. Gå rundt med vont i magen er bare fælt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå