:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 de kristene har jul og påske, muslimene har id, de patriotiske av oss har 17. mai. jeg, jeg har 1. mai og 8. mars. og dagen i dag har vært fantastisk. først fikk jeg balong av jurk, så kom jeg på skolen og alle sa gratulerer med dagen. jeg har sikkert får 100 meldinger med gratulerer med dagen jeg har vært på partimøte, gått i tog og vært på kvinnemøte. det er helt genialt! håper dere også har hatt en fantastisk kvinnedag
frk Nilsen Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Gratulerer med dagen Frøken Velferdsrett! Høres ut som dagen har vært super Selv har jeg ikke gjort så mye annet enn det jeg vanligvis gjør om dagene.... Drikke masse kaffe for å holde tritt med lillebror som skal holde sin mor våken om natten og på dagen. Samboern hadde tenkt å kjøpe blomster på vei hjem fra jobb, men de hadde bare slappe liljer og nelliker :-/ Like greit han ikke kjøpte
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2011 Gratulerer til deg også frk Nilsen han er jo søt som prøvde da en mann som jeg liker litt på skolen kom bort til meg og sa "er det noen jeg skal gratulere med dagen så er det kvinnesaksforskjemperen selv" og ga meg en superklem. holdt på å dø jeg det er litt ironisk dette med at barn holder deg opptatt hele kvinnedagen og spesielt med i tillegg og ikke sove. neste år, da blir det din dag!
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Gratulerer så mye med dagen i dag!!!! Jeg har også hatt en perfekt 8.mars. Min mann fridde nemlig til meg på denne dagen for noen år siden, så han har flere gode til å gjøre stas på meg denne datoen;) Ellers har jeg ikke rørt noe i huset i dag.... gubben har vasket kjøkkenet etter middag, satt på flere maskiner med klær og lagt vesla.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2011 om noen noen gang skal fri til meg, så håper jeg han gjør det på 8. mars. noe så sjarmerende! var det bevist av han at han fridde akkurat denne dagen? gratulerer med bryllupsdag og kvinnedag - det går det ikke an å klage på
frk Nilsen Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Ja, han er ganske søt Det er lillebror og, men få unntak (les natten) Han er 7 mnd så prøver å lure han med smokk i stede for melk på natten. Ikke populært i det hele tatt.... Etter 40 min med kjeftbruk tar behovet for søvn totalt over og guttungen får flaske på senga, og jeg får sove helt til storebror på 3 år kommer tassende og legger iskalde tær på låret mitt 6.30. Er det rart kaffebudsjettet sprenges hver uke? Så søt studiekamerat/framtidige kjæreste! Slik oppmerksomhet er alltid hyggelig
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2011 hehe... jeg prøvde meg også på den kampen, og jeg prøvde på den frem til han var 18 måneder og jeg tapte vær gang til slutt fant jeg ut at kunne jeg ikke vinne på utholdenhet så kunne jeg vinne på list, og sakte men sikker ble melken i flasken tynnere og tynnere og tilslutt ble det vann... hehe natten er ikke laget for kamper. kaffebudsjett tror jeg det bare er å glemme. det blir som å ha et budsjett på luft... hehe ja sånn oppmerksomhet er supert. spesielt når jeg liker fyren og merker at jeg fniser som en fjortis og gløder av gleder. tror det mest er gleden av småflørt og spenningen det bringer med seg
frk Nilsen Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Han får utvannet ja, krysser fingrene på at han er mett nok natta over til jeg skal tilbake på jobb. For min bedre halvdel forvandles til en komapasient mellom 23.30-07.00... Han hadde nok kanskje merket om en bulldozer kom inn i rommet, men er jaggu ikke sikker. Har funnet ut at min kvinnedag blir 26 april - første arbeidsdag etter over et år hjemme :-D og i tillegg er det planleggingsdag i bhg til storebror, så pappan i huset får en skikkelig flying start på permisjonen.... Blir det noe dating med han fyren da? Du får inviterer han med på en skikkelig 1 maifrokost ;-) Frokosten starter selvsagt med et par øl kvelden før
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2011 haha... du kommer til å smile hele dagen på jobb og tenke "hihi... kaos for mannen...hihi":D høres ut som en fin alternativ kvinnedag jeg vet ikke om det blir noe dating, for jeg har som plan og flørte litt til først. for det er så fint og 1. mai frokost blir det ikke... hehe.. ihvertfall ikke før vi er sammen. for jeg skal jo spise frokost med 50 andre mennesker som kjenner meg, det blir for kleint... hehe. men jeg skal nok finne på noe annet lurt. vet bare ikke hva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå