Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Banan går ALLTID først, så spiser jeg marsipanen (den liker ikke mannen heldigvis!) og deretter den spisse med blått papir... aner ikke hva den heter. Tilslutt ligger det igjen daim, lakris og alle med karamell. Hvis ingen av gjestene eller folk på besøk har spist dette, blir det alltid kastet etter å ha ligget i skålen noen dager.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 Japp og den mørke karamellen ligger alltid igjen til slutt her, æsj. Banan og lakris er mine favoritter!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 Caramello, lakris, marsipan og banan spises først. Til slutt er kokos igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #9 Skrevet 8. mars 2011 En blå med spiss top heter pearl nut;) Har en skål med twist her nå Har ikke smakt banan før, har hvert litt skeptisk.. Får prøve da=D HI
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #10 Skrevet 8. mars 2011 Må si daim, og marsipan på en fin andreplass, og nå fikk jeg veldig lyst på sjokolade...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #11 Skrevet 8. mars 2011 Banan går først, deretter den mørke karamellen og lakris. Kokos ligger alltid igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #13 Skrevet 8. mars 2011 Dajm og Coin går først. Eller den heter kanskje noe med karamell nå? Kokos ligger alltid igjen i alle fall
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #16 Skrevet 8. mars 2011 Æsj, og jeg kan bare drømme om sjokolade nå.. Alle typer i twistposen er gode, men jeg skal ned i vekt:(
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #17 Skrevet 8. mars 2011 Tobleronen forsvinner først. Etter det er det caramello og daim. Kokos, banan og marsipanen ligger igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #18 Skrevet 8. mars 2011 Kokos,den med nøtt inni,banan,marsipan,lakris..........sist er den mørke harde karamellen.... Liker alle like godt jeg gitt.....
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #19 Skrevet 8. mars 2011 lakris, mørk karamell, marispan kokos, jappen og bananen går i bosset
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #21 Skrevet 8. mars 2011 Etter at de droppet alle de virkelig gode bitene i Twiste, så har jeg ikke kjøpt den mer, men om jeg får det servert så velger jeg Daim eller Lakris. Buhu..savner aprikos, jordbær og den som hadde lys nougat, peanøtter og karamell.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #22 Skrevet 8. mars 2011 Bananen og marsipanen....Skulle ønsket meg mer av bananen. Marispan får man liksom tak i ellers, men ikke banansjokoladen....
Ranveig R Skrevet 8. mars 2011 #23 Skrevet 8. mars 2011 Vanskeleg... Kanskje kokos. Eller japp, daim, lakris, karamell eller til nød noko med nøtter. Banan og marsipan blir kasta om ikkje tilfeldigvis nokon andre kjem innom og forbarmar seg over dei.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #24 Skrevet 8. mars 2011 Tenk at Freia tok bort banan-twisten en lang periode - den er jo så populær! Jeg liker best Caramello, Kokos ligger alltid igjen sammen med de som har hard karamell.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #25 Skrevet 8. mars 2011 Jordbær savner jeg også! Det hadde jeg glemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå