Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 møkka lei av å slenge i meg en brødskive i ny og ned når jeg får tid, har fått så utrolig dårlig appetitt. drømmer om saftige pastasalater, store baguetter o.l., men glemmer å kjøpe inn eller gidder ikke lage. hva spiser dere når dere er matlei?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 loff og reker? Youghurt og frukt taco-salat kyllinglår knekkebrød med noe godt pålegg
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Jeg pleier ofte å steke halvstekte rundstykker, det syns jeg er bedre enn brødskiver. Av og til lager jeg en omelett. Og noe av det beste jeg spiser på brødskive (eller rundstykke) når jeg er matlei er avokado og kalkunpålegg. Jeg drømmer også om gode pastasalater osv, men det blir aldri noe til at jeg lager annet enn av og til hvis jeg skal ha besøk.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Jeg bruker å lage meg tortilla med skinke og ost, litt paprika og tomat.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Jeg lager omelett, eller Ratatouille. Sistnevnte er jo dritsunt så det kan du bare hive i deg bortimot ubegrenset av. Ratatouille: 1 løk 1 Squash 1 rød paprika 1 gul paprika 4-5 tomater 1-2 hvitløksbåter 2ss tomaturè 1,5 ts. buljong 1dl vann. Krydder - feks. oregano, salt, pepper Best først grønnsakene, ha i tomatpurè, buljong, vann. la det purte 10 min. Så eter du det. Skal du ha middag, stek en kyllingfilet til, evt. med en knekk baguette. Omelett: 2 egg Purreløk paprika 3 skiver kokt skinke/ hamburgerrygg/kalkun 4-5 svarte oliven salt og pepper. Nammis Rist brød eller et kun omeletten som den er
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Grove scones eller rundstykker. Jeg elsker varme gjærbakster Hjemmelagde knekkebrød Omelett Salat som du selv nevner(jeg gidder ikke lage selv så jeg kjøper sånn ferdig greie)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 takk for ideer! skal virkelig kjøpe inn rundstykker av noe slag for å ha i fryseren, helst grove da. alt m avocado er godt, spesielt leverpostei + pepper, der fikk dere andre et tips tortilla m ost og skinke var også lurt! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå