Gå til innhold

Paranoid av å tenke på utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kunne vært utro mot samboer, muligens i frustrasjon da jeg blir veldig fort sint..men har ikke noe ønske om det.

Men jeg er veldig sjalu og til tider paranoid over min samboer, skjeller han ut hvis han ser på en annen dame osv....

Saken er den at jeg livredd for at han skal være utro, for hvem vet egentlig hvem som er utro?

Det kan like godt være den rolige,snille,fantastiske flinke barnefaren i gaten som han sleike eiendomsmegleren nedenfor..altså..man vet jo aldri, og jeg er livredd for å bli sviktet...så redd for det at jeg mange ganger tenker at jeg vil komme i forveien å være utro!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bekrefte det.

Jeg startet på ny arbeidsplass for omtrentlig et år siden. Fikk god kontakt med han ene (overhode ikke noe flørting, kun ren allmenn prat), og jeg husker jeg tenkte at "jøssenavn, finnes det virkelig slike menn enda", typisk en som holdt døren. Han fortalte om hvor fantastisk konen var, og hvor glad han var for å ha vært sammen med den samme damen i 15år, alle turene han hadde vært med på barna, fulgte dem opp på skolen, at han aldri var ute i helgene, fordi han ville prioritere taco og x-factor med barna. Idyll fra ende til annen.

Så etter å ha blitt nærmere kjent med han, begynte han lesse problemene sine over på meg. Det begynte i det små, med at han fortalte at han hadde småflørtet med en dame,og han lurte på om jeg synes det var over streken. Deretter dukket det opp den ene dame historien etter den andre. Uten og overdrive, fikk jeg høre om hvertfall 7-9forskjellige damer det året. Den ene møtte han på en parkeringsplass, tok reg nr hennes og sms'et henne. Helt, helt sykt.

FIkk så avsmak på mannen at jeg blir dårlig av å tenke på det.

Det verste er at han fra tid til annen kan ringe meg enda (har sluttet i jobben), jeg gidd ikke ta den engang. Jeg vet det dreier seg om en dame. Jeg har aldri lagt skjul på hva jeg mener ovenfor han, heller.

Og ja; han sendte meg en gang bilde av kroppen sin (naken!) og lurte på om jeg kunne vise det til en venninne av meg, han hadde sett ved en tilfeldighet, som han synes var pen.

Skrevet

Det er jeg det jeg tenker også, at jeg er sikker på at de fleste jeg kjenner har vært utro selv om de ikke er "typen" til det!

Jeg tror faktisk jeg skal være utro selv..bare for å sleppe å bli såret.

HI

Skrevet

Om du er så sjalu og skjeller han ut for å se på en annen dame, da driver du jo han vekk fra deg?

Og tror du ikke at du blir like såret om han er utro, etter at du har vært utro? Det eneste du har mistet, er din verdighet... Og kanskje mannen din, fordi du var utro.

Du må ikke tenke så mye på det, alle er heldigvis ikke utro :)

Skrevet

Min eks var den perfekte mann, flink med barna, flink på kjøkkenet, hjalp til masse hjemme, var romantisk, hadde bra humor, utrolig pen osv osv..Helt perfekt tenkte jeg..Viste seg at han hadde en side som jeg ikke visste om før flere år etterpå. Har ikke peiling på hvor mange damer han lå med mens vi var samboere. Løgn fra den ene enden til den andre.Slesk som bare det. Ingen trodde noe slikt om han. Men han er faktisk det verste jeg har vært borti av løgner og utroskap. Aldri hørt om lignende tidligere. Utroskap og løgn har jeg hørt om ja, men ikke i de gradene det var hos oss

Skrevet

21.08

Han var vel da lystløgner?

Men hvordan fant du ute dette her, og hvem var han utro med?

Hvis han foreks var mye borte,ante du ikke mistanke da?

Takk for evt svar, ble nysjerrig nå.

HI

Skrevet

jeg veit hvordan det føles, dama mi har vært utro en gang mot meg og nå stoler jeg ikke på det hun sier att det ikke skjedd noe hvis hun vært ute på byen uten meg mm. sitter med tanker på att jeg kanske sku være utro mot henne så hun får kjenne på følelsen selv, og kansje forstå mine tanker, men klarer ikke gøre det mot henne.

ikke gør det bare for att være i forveien av han, det kan jo hende att han er tru mot deg og du mister han fordi du gjorde noe så dumt......

Skrevet

Ja,han var vel det, men det visste ikke jeg noe om, trodde på alt han sa.

Han var hjemme hver natt, men han kunne stikke på "trening" og var istedet på date med en eller annen dame som forøvrig trodde han var singel. Jeg fikk jo mistanke for jeg følte jo det var ting som ikke stemte, og jeg tok jo han i å lyve innimellom, men han var jo så flink til å bortforklare det. Jeg tok en råsjans og laget meg falsk profil på nettet (det var der han traff damene) og han beit på nesteen med en gang. etter det sjekka jeg tlf hans og det dukket stadig nye damenavn opp på telefonlista. Mage følelsen sa meg at disse damene var noen han hadde truffet på nettet.Var spesielt 3 av dem jeg hadde mistanke om, sjekket fb, venneliste osv og bestemte meg tilslutt å ringe disse 3. Det viste seg at han hadde løyet til dem alle 3, hadde hatt sex med dem også. Jeg orket ikke sjekke flere så han gikk på hodet ut døra. Jeg mener, tenk av alle numrene på tlf lista han så skulle jeg treffe 3 damer han hadde ligget med, og det var kun disse 3 jeg kontaktet. Tørr nesten ikke tenke på hvor mange han lå med i de årene vi var sammen. Skal si jeg dro rett til legen etterpå. Alle prøvene var negative, men i ettertid dukket det opp en kjønnsvorte jeg fikk fjernet.

Skrevet

Huff da:( For en fyr!

Jeg har tilgang på både FB,mobil og email til min samboer..egentlig synes jeg det er feil..men paranoid som jeg er.

Når alt kommer til så vet jeg at jeg kan stole på han, så godt som iallefall, man vet jo aldri med noen...men så er jeg ganske paranoid da siden jeg har blitt sviktet før..og vet at det er nok JEG som må jobbe med meg selv ikke samboer..men du verden, ikke lett å forandre tankene sine!

Takk for svar.

Håper du i dag er lykkelig enten som singel eller med en god og snill mann.

Skrevet

21.40

Nå har ikke samboer vært utro da, ikke som jeg vet. har ingen grunner til å mistenke han, de gangene han er på byen kommer han tidlig hjem, og ellers har jeg tilgang til alt av mob og email som er hans...

Er nok heller jeg som er så fryktelig redd...

Men om han hadde vært utro en gang så hadde jeg nok aldri stolt på han igjen, synes du er tøff jeg som VIL være sammen med dama de enda....etter det hun har gjort.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...