Gå til innhold

Gått opp fire kilo på ei uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig??

Jeg spiser mye godteri, men trener jo mye også.

Nettopp hatt mensen. Vi er i første prøveperiode.

Spiser sunt og variert, men endel digg ved siden av,

I dag ble det to berlinerboller og fire bixit med sjokolade ekstra og tre biter walters mandler-sjokolade. Igår ble det en lite neve saltstenger og ti sjokoladekjeks. Jogget denne dagen.

Trener ca annenhver dag - tre dager i uka. Ganske hardt.

Gått ned 16 kilo på et år. (Nå har jeg altså gått opp 4).

Noen med ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann! 4 kilo på en uke er mye, men det vet du så jeg skal ikke pese deg noe på det;)

Men altså: To Berlinerboller?? Sjokolade og kjeks? Ohlalla, du må roe ned, kjære deg, og gjenninføre et strikt regime med kun gotteri på Gotteridagen. Det er nok det du må:-)

Skrevet

Kanskje kutte litt ned på antall kjeks og boller...? Vet det er vanskelig, men... Så du forresten Puls på NRK i går? Der tok de opp det med at kvinner som ønsker å bli gravide, bør tenke over livsstilen sin før de setter i gang. Informativt!

Skrevet

Det nytter ikke å spise sunt utenom når du spiser så mye drit på en dag! 2 Berlinerboller, sjokis og kjeks på en dag? Seriøst?

Begynn å ha lørdag som dagen du har lov å spise godteri på, men du må jo ikke overdrive slik du har gjort til nå!

Du vil straks merke det på vekta når du kutter på alt snopet!

Skrevet

Synes ikke det var så ille. Det er slik jeg selv kan spise.

Kanskje du gikk opp ganske mye i væske. Du har jo tross alt gått ned ganske mye.

Synes du er flink med treninga. Stå på videre. De fire kiloene går du lett av deg igjen;-)

Skrevet

To berlinerboller, fire bixit og en rad med sjokolade utgjør totalt ca 1300 kalorier. Noe som ikke er så langt unna alt du trenger på en hel dag der du ikke trener. De ti kjeksene du spiste i går var nok mer kalorier inn, enn det gikk ut med joggingen din. Ikke rart du legger på deg!

Skrevet

Helt enig med 20:43, du vil bare gå opp i vekt hvis du fortsetter slik!

Kutt bollene, kjeksen og sjokoladen, da vil du gå ned mye!

HI, det er bare å regne på det. Du må forbrenne mer enn du spiser. Når du legger på deg (og ser jo hva du legger på deg av) så har du spist altofr mye kalorier ifht hva du får forbrent.

Skrevet

Synes ikke det var så voldsomt jeg da. Kan fint spise det i løpet av en dag. Men legger ikke på meg da, takk og pris:)

Skrevet

Takk for seriøse svar. Minimalt med slakt var også fint, selv om jeg vet at kosten ikke er storveis.

Hjalp med et spark i ræva, så dagen i dag har vært den første på lenge uten noen søtsaker. Koser meg med litt bær, yoghurt naturell og litt nøtter nå etter en times aerobic og en mils gåtur. Svært fornøyd med dagen!

Igjen - takk for fin tilbakemelding!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...