Gå til innhold

venter fortsatt på ordiær UL


lene stol

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som fortsatt venter på ordinær UL? Min har blitt utsatt 2 ganger allerede og de skylder på sykdom blandt ansatte.. er straks 23 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, det var lenge å vente ja!

Var selv på ul i Kristiansand den 11.februar, og da måtte vi vente en halv time på venterommet på grunn av sykdom, så det har vel bare spredd seg videre med sykdom der oppe! Vet det var omgangssyke som gikk da!

Når var det du skulle ha vært på ul 1. Gang?

Uke 23 er jo i seneste laget ja!

Jeg ville klaget veldig, men det har du vel alt gjort!

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ul 21 feb i krs. vi måtte også vente halv-times tid på venterom før vi ble tatt imot. jeg ville også klaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du var heldig å fikk time nå midt i sykdomsperioden!!! det skal du være glad for;) jeg har klaget flere ganger, både på tlf og jeg har også vært der oppe å snakka med de... ikke beklager de engang, bare klager over at det er så travelt..

har du også blitt utsatt eller var det den ordinære timen? nå er det en mnd siden jeg skulle ha vært der og har fortatt ikke fått ny time... derfor har jeg bestilt privat og skal betale selv.. har mistet all tro på dette sykehuset... og jeg jobber der selv til og med!!

Har termin i midten av juli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde faktisk sendt den regninga videre til sykehuset du tilhører. Kan de ikke utføre ordinær UL så bør de faktisk finne noen andre som kan gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...