Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Jeg er blitt kalt hore, playboyjenta osv...(jeg har ligget med 5 stykker i hele mitt liv og JA jeg har en pen kropp med store pupper og smal midje), men skal de få kalle meg det selv om jeg har det... noen andre?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 At jeg kun har fått barn fordi jeg skal kunne sitte å drikke kaffe med vennene mine. Helt idiotisk da jeg er i 100% jobb og har ungen helt alene. Så det stemmer ikke, men lei meg, det ble jeg. Har også blitt kaldt mye av det du nevner, men det preller av fordi jeg vet det er noe folk sier, fordi de ikke har noe annet å si
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Naboen kalte meg "en jævla helvetes trygde-laila av en snyltealenemor" to dager etter at mannen min forlot meg for en annen kvinne. Den var fin.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 njaaa, må nok tilbake til ungdomsskolen for å finne noe skikkelig stygt. Da var jeg hore, ludder, tød, lett på tråden, bitch, lausfitte og resten av remsa. Jeg var nemlig så frekk at jeg KYSSET kjæresten min ute på skolegården, og rota med ham på en fest eller 2... At jeg ikke skammet meg! Men den som var jomfru til hun gikk på vidregående, det var meg det gitt:p Jenter er grusomme når de først vil, og hvis man er poppis blandt gutta, som en kul jente å henge med, istedet for å være en av de jentene gutta kun legger seg etter på fest o.l, da bør man passe deg ja Jeg er forsåvidt meget glad i å være en guttejente den dag i dag, og alle kompisene mine og kompisene til mannen elsker å være rundt meg, for jeg er så avslappet iflt andre damer
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 sure fittetryne, bitch, hore osv osv av eksen min. psykisk terror på høyt nivå... glad jeg er kvitt jævelen..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Jævla fitte... og den kom fra "stefaren" min, eller samboeren til mamma som jeg så pent sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå