Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Jeg tror det stemmer.Jeg er flau over min angst for å kjøre bil og magen min(litt etter igjen etter graviditet)...burde vell ikke egentlig være flau over magen siden den har gitt meg noe SÅ vidunderlig!Men jeg elsker'n ikke:P hva er DU flau over?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Jeg er flau over at jeg har så lite å prate om... Til mine nærmeste er ikke dette et problem, men overfor kollegaer, foreldre i bhg og skole, syns jeg det er flaut at jeg aldri har noe å si til dem. Kroppen min har jeg lært meg å godta som den er heldigvis
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Har masse jeg er flau over: - At jeg ikke eier egen bolig - At jeg hater min mor - At jeg er redd for å kjøre bil i mørket
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Magen min Ellers er jeg flau over ting jeg har gjort mer enn mine egenskaper tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 At jeg har så dårlige tenner At jeg ikke snakker med faren min
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 At jeg har 10 overflødige kilo At jeg har hår på haka som jeg napper bort At jeg er så dårlig til å kjøre bil, hater når folk skal sitte på med meg
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 Hm jeg tror også det stemmer. Jeg er flau over familien min. Altså ikke sambo og barn osv men min mor og far osv. Med en rusmisbruker som far og en mor som har for mange hunder så er kanskje ikke det så rart.. At jeg har fått hengepupper etter amming og har celulitter Er også flau over en del ting jer har gjort tidligere, og sikkert mye mer også som jeg ikke kommer på.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 jeg er flau over at jeg er i en jobb som jeg egentlig ikke liker men jeg vet ikke helt hva annet jeg heller vil gjøre. så er jeg flau over at jeg er sykmeldt pga jeg er så dårlig til å takle stress(på jobb...)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #9 Skrevet 8. mars 2011 Alle har nok det ja... jeg er flau over at jeg ikke har så mange venner. at jeg ikke har ork til alt ( husarbeid, middagslaging, aktiviteter og leking med barn, lekser) at jeg sliter med depresjoner til tider. noen ting jeg har gjort før. Kroppen er jeg vel kanskje ikke flau over men jeg er heller ikke stolt...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #10 Skrevet 8. mars 2011 Jeg er flau over hårstripa jeg har fra navlen og ned, som jeg barberer bort. Er også flau over at jeg rett og slett ikke tørr å ta sertifikat.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #11 Skrevet 8. mars 2011 Jeg skjemmes over min far. Han er en meget enkel mann, henger seg opp i dumme ting, stemmer frp og skriver brev til aviser han mener bare glorifiserer arbeiderpartiet (og det er igrunn alle aviser) Han synes parkeringsvakter er kommunister, kunne nevnt 100 eksempler..Han er veldig "rar". Er veldig flau over han. Er flau over oppveksten min, hvor jeg kommer fra.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #12 Skrevet 8. mars 2011 Er flau over kroppen min.. Har noen kilo for mye fordelt over hele kroppen og det er absolutt ikke kult å ha hengepupper uten å ha ammet eller vært gravid, noe som jeg har hatt siden jeg var 18 (er nå i starten av 20-åra) Og er flau over at jeg ikke er flinkere til å rydde og stelle hjemme i huset mitt..
Tante Blås Squaw Skrevet 8. mars 2011 #13 Skrevet 8. mars 2011 Uansett hvor godt jeg vet at det er helt vanlig, er jeg veldig flau over at vonde ting jeg opplevde som barn fortsatt føkker opp for meg.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #14 Skrevet 8. mars 2011 Er flau over at jeg var sammen med en utlending en gang, og jeg visste ikke hans ordentlige navn, alder og bosted engang. Hver gang noen nevner det så angrer jeg. Er flau over ting jeg ikke har vært ærlig om- altså direkte løyet til de nærmeste. Er flau over fødselen, for alle påstår jo at en prematur fødsel ikke kan gjøre noe særlig vondt, men egentlig gjorde det vondt... Litt flau også over at jeg valgte epidural. Er redd for mørket, er ikke akkurat stolt av det for ¨s i det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå