Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 til jenta vår Er det mulig og følge så dårlig med?! Bør jeg holde et våkent øye med henne i natt? Takknemlig for svar.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Er det snakk om hostesaft på resept eller de vanlige reseptfrie på apotek og butikker?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 hvor gammelt er barnet og hva vard et han ga?? Er du usikker på noe så ring giftinfo, de gir deg alltid gode svar.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Tror du skal slappe helt av:-) Om han ikke gav henne halve flaska;-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Han ga 3 ml Noskapin (reseptfri) Hun skulle ha Bisolvon slimløsende... HI
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 Det går helt fint! Ingen av de reseptfrie midlene påvirker respirasjonen. Ikke hjelper de noe særlig på hosten, heller ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #10 Skrevet 8. mars 2011 Ja, det er skammelig hvordan det tjenes penger på midler som virker dårligere enn noen slurker kaldt vann...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #11 Skrevet 8. mars 2011 Ja, det er sant! Snakket med legen endel om dette fordi gutten vår slet så med hoste da han var helt liten. Jeg sa at jeg aldri hadde følt noen virkning på reseptfrie hostesafter ei heller på barna og at jeg ikke hadde særlig tro på dem. Hun sa seg enig og sa at en paracet ofte virket bedre.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #12 Skrevet 8. mars 2011 På litt større barn kan hostesaft ha placeboeffekt, men inntil ungene skjønner noe av det, er det ren svindel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå