Gå til innhold

hva kan dette være? (litt bekymret)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er 7+3, og hadde litt brunlig utflod idag (gammelt blod). Det var på papiret når jeg tørket meg 2 ganger i morges. Har allerede mistet en gang, så er litt nervøs for at det skal være noe galt denne gangen også.. Da jeg mistet i SA var det friskt blod hver gang jeg tørket meg, før det økte opp i mengde utover dagen. Denne gangen har jeg kun hatt det de to gangene i morges, og det var jo ikke friskt. Det er vel et godt tegn at det er sluttet? Så sant det ikke kommer igjen i morgen tenker jeg?

Noen som har hatt det samme? Hvor det gikk bra? Godt med noen beroligende ord :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ttrenger ikke å være noe alvorlig. Hvis du søker litt på google og ser litt i innleggene her inne, er det mange som har det samme uten problemer etterpå.

Skrevet

Takk for svar:) hadde det bare 2 ganger i går morges så håper og krysser fingrene for at alt står bra til med spiren! Ble litt forskrekket da jeg oppdaget det pga den tidligere SAen, men det må jo være positivt at den kun var bitte litt og kun de to gangene..

Får bare vente å se men gleder meg til de 12 ukene er passert!!! :)

Skrevet

Jeg har hatt brun utflod i minst 3 uker nå, er 9+0 i dag. Fargen har variert veldig, fra helt lys til ganske mørk brun. Legen min er positiv, og jeg tenker at så lenge jeg ikke har vondt eller det kommer ferskt blod så er alt i orden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...