Gå til innhold

Hvor ofte er dere hos svigers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min vil dit nesten hver eneste helg. Det er slitsomt. De har bare et soverom og vi sover på en trang sofa i stua. Barna sover dårlig fordi det er lyst og mye bråk hver morgen (svigerfar står opp grytidlig). Vi har stort hus med mange soverom, men sbigers kan tydeligvis aldri komme hit. Vi kom hjem derfra søndag kveld, nå har han allerede begynt å planlegge ny tur til fredag. Jeg ble dritsur. Klart jeg kan bli hjemme, men jeg er så mye alene ellers i uka at det er litt trist det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er hos svigers toppen 1 gang i mnd.

Skrevet

De bor bare 30 min unna, så har aldri sovet der. Men de er super busy hele tiden, så ser dem bare hvis det er bursdag, jul (med mindre de er bortreist!) og andre høytider. De har liksom egentlig mer enn nok med seg selv, jobbing og min mann sine småbrødre... på 17 og 19 år!!!

Så sånn sett må jeg si at jeg misunner deg litt. Du har ihvertfall en svigerfamilie som er interessert i dere og deres barn, selv om jeg har forståelse for at det blir for intensivt.

Skrevet

Vel, de kommer jo aldri hit da. Hadde ikke vi besøk dem hadde vi ikke sett dem. Vi blir ikke invitert, mannen min som drar dit.

Skrevet

Uff Hi, det høres slitsomt ut. Skjønner deg godt!

Vi er hos svigers 1-2 ganger i uken men overnatter aldri.

Skrevet

Det er greia. Har ikke noe imot å være der. Men når vi først drar blir det 2-3 dager og vi bor oppå hverandre.

Skrevet

Neste gang vi skal dit så er det 27 mnd siden sist jeg var der. :-)

Mannen er oftere.

Skrevet

daglig. Men vi overnatter ikke. Er der mellom 10 min og en halv time kanskje. Om ikke det er noe spesielt. Men jeg hadde ikke orket å reise på overnattingsbesøk hver eneste helg, uansett hvem det var til!

Skrevet

skjønner deg godt, jeg hadde heller ikke taklet så hyppig overnatting!

vi er hos svigers på middag ca hver 2.uke, syns det er passe.

Skrevet

det høres litt voldsomt ut. Vi er hos svigers 1-3 ganger i uken ca, både 10-minuttersbesøk og lengre middagsbesøk. De bor like i nærheten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...