Gå til innhold

Hva skal julibarna hete?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

får ikke bestemt oss vi heller:) fremdeles usikkert hva som skjuler seg i magen, for h*n lå med ryggen mot oss på ordinær UL. skal på UL nå 17 mars så håper vi får vite da :) vi har snakket litt om Ingrid-sofie(oppkalling:) om det er en prinsesse. Guttenavn er jeg blank på :P

Annonse

Om det viser seg også på andre ultralyd i uke 32 at det er ei jente så blir det antagelig enten Luna eller Olive. Vi har ikke helt bestemt oss. :) Men vi følger samme linje som med de 2 første, korte navn som fungerer både på norsk og engelsk. Her er også pappaen engelskmann. :) Guttene våre heter Leon og Aiden. :)

Om vi får en prinsesse så skal hun hete Milla

Blir det en prins skal han hete Noah

Merker jeg har låst meg veldig på de navnene... men er ennå åpen for andre navn... Jentenavn er enklere enn guttenavn...

Syns Odin Andre va et fint navn...

Håper det kommer noen gode forslag her etter hvert.... jeg liker Erlend, men kun fordi barnet da blir litt oppkalt etter min bestefar som jo er den eneste oldefaren barnet vil få fordi de andre er døde. Men pappa'n er jo ikke enig.

Hadde det vært jente så hadde det vært lettere for oss. Jeg ønsker et navn som passer litt til våres navn, men det er sannelig ikke godt å finne. Liker navn som liksom betyr noe for meg.

Annonse

får jeg jente skal hun hete Eyr Edla (Edla er etter mormor som døde uken før jeg fant ut at jeg var gravid)

kan hende jeg ender opp med navnet Ulva, da etter ei i en bokserie jeg leser, blir hun lik henne skal hun få samme navn :)

blir det gutt regner jeg med: Castiel :)

men har 95% sjanse for jente så regner med det :)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...