Gå til innhold

Hva skal julibarna hete?


trippeltopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

får ikke bestemt oss vi heller:) fremdeles usikkert hva som skjuler seg i magen, for h*n lå med ryggen mot oss på ordinær UL. skal på UL nå 17 mars så håper vi får vite da :) vi har snakket litt om Ingrid-sofie(oppkalling:) om det er en prinsesse. Guttenavn er jeg blank på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det blir Mariel eller Mina, om det er ei jente:) Om det blir gutt så vet jeg sannelig ikke, det er vanskelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal lillegutten hete Lucas Jaden :) Forkortelsen blir jo da L.J :)

Typen ville ha et engelsk mellomnavn siden han er engelsk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det viser seg også på andre ultralyd i uke 32 at det er ei jente så blir det antagelig enten Luna eller Olive. Vi har ikke helt bestemt oss. :) Men vi følger samme linje som med de 2 første, korte navn som fungerer både på norsk og engelsk. Her er også pappaen engelskmann. :) Guttene våre heter Leon og Aiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt bestemt oss enda ,men blir vel en av disse :

Edward

Victor

Arthur

Louis

Niclas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har funnet ut at vi skal vente med avgjørelsen til han er ute, men foreløbig er Martin og Andreas de "hotteste" alternativene her i huset:) Blir veldig spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter gutt og æ syns det er kjempe vanskelig å finne på navn til han... Har tenkt litt på Jon Viljar eller Odin Andre... Får se når tiden nærmer seg enda mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi får en prinsesse så skal hun hete Milla

Blir det en prins skal han hete Noah

 

Merker jeg har låst meg veldig på de navnene... men er ennå åpen for andre navn... Jentenavn er enklere enn guttenavn...

 

 

Syns Odin Andre va et fint navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det kommer noen gode forslag her etter hvert.... jeg liker Erlend, men kun fordi barnet da blir litt oppkalt etter min bestefar som jo er den eneste oldefaren barnet vil få fordi de andre er døde. Men pappa'n er jo ikke enig.

 

Hadde det vært jente så hadde det vært lettere for oss. Jeg ønsker et navn som passer litt til våres navn, men det er sannelig ikke godt å finne. Liker navn som liksom betyr noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her trur jeg det kommer en liten Per Martin :)

Da blir han oppkalt etter begge de avdøde oldefedrene sine.

Om det blir jente tenker vi på Marie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker litt på Emilie, men er ikke helt sikre ennå. Tror vi må se henne før vi tar det endelige valget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne jenta skal hete Caja Eline :) storesøster heter Emily :) vi er ganske enige alle 3, så eneste som kan forandre det nå er om det plutselig skulle bli en gutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får jeg jente skal hun hete Eyr Edla (Edla er etter mormor som døde uken før jeg fant ut at jeg var gravid)

kan hende jeg ender opp med navnet Ulva, da etter ei i en bokserie jeg leser, blir hun lik henne skal hun få samme navn :)

 

blir det gutt regner jeg med: Castiel :)

 

men har 95% sjanse for jente så regner med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her prater vi om at hun skal hete Mille. Har en Mathias fra før. Er ikke helt 100% sikre enda, men foreløpig er det det som er Navnet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Her blir det kanskje en lite Alfred Kornelius!

Storebroren heter Håkon Syver.

Bare fornavna blir brukt til daglig.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...