Gå til innhold

Hvordan har dere fordelt permisjonen?


Ariela

Anbefalte innlegg

Heisann! =)

 

Bare lurer på hvordan dere har fordelt permisjonen, hvordan gjør dere med ferie, og skal dere ha forlenget permisjon ulønnet?

 

Blir kjempeglad for svar! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her tar vi full permisjon, der jeg tar (i utgangspunktet) 46uker pluss årets fire uker ferie.. Så tar han sine 10uker! ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gått for 56 uker med 80% lønn, var ikke så mye å spare på å velge 100% og fant ut at det var enklere å forholde seg til disponible penger etc. Jeg er hjemme i permisjon + 21 dagers ferie frem til februar (termin 19/5) Da tar mannen 14 uker permisjon før jeg skal være hjemme igjen fra ca 10.mai. Overfører 16 dagers ferie fra 2011 til 2012 som jeg tar etter permisjon + den opparbeidede ferien for 2012. Vet ennå ikke hvor langt jeg kommer med permisjon og ferie, skal uansett ha ubetalt permisjon frem til augst da vi forhåpentligvis har barnehageplass når frøkna er 15 måneder. Har penger på sparekonto, håper jeg slipper å bruke alle, men dette er en prioritet for meg/ oss.

 

Vurderer avdragsfrihet på lånet i deler av permisjonen om det skulle bli trangt økonomisk, ser det ann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha 56 uker med 80% lønn. Jeg tar ca 8 mnd, mannen tar drøyt 4-5 mnd. Men vi må finregne litt på dette med ferie - for vi har begge fem ukers ferie, og har ikke helt satt meg inn i hvordan dette skal tas ut. Men vi beregner å ta et par lenge utenlandsturer både når jeg er hjemme og han er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...