Gå til innhold

Hvordan var din aller verste date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selv må ha litt tenketid på denne, men hører gjerne om din date:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste date'r jeg har vært på, har begynt bra.. Men så har det skjedd noe i løpet av kvelden, og mennene har flippa. Haha!

Han ene slo til meg etter at jeg gav min svigerinnes far en klem på ene klubben vi var på (møtt han mange ganger ute, og helt naturlig at vi klemmer litt etter noen øl..hehe. Ikke noe mere!)

En annen begynte å syte og klage til en fremmed mann, fordi han ikke hadde fått ha sex med meg enda! Det var jo gått to uker!! :o

Glad jeg fant en halvveis vettug en, og bare giftet meg :P Hehehe. Datinglivet vil jeg IKKE tilbake til!

Skrevet

Jo det skal jeg si deg..

Møtte en mann via nettet som jeg hadde snakket med i noen mnd på forhånd. Alt ved han virket som noe for meg! Han hadde en solid utdanning, god økonomisk sans og personligheten hans gjorde meg glad.

Da jeg møtte han insisterte han på at vi skulle ha sex med en gang. Han hadde på forhånd disket opp med middag og vin i leiligheten sin ( som by the way var heeeelt fantastisk. )

Jeg ville ikke ha sex med han med da begynte han å trenge seg på meg. Det endte med at han hadde samleie med meg mot min vilje.

Jeg annmeldte forholdet og jeg vant i retten.

Skrevet

Var på date med en jeg ikke kjente og han var kjekk og artig. Så ble han full og ble bare helt pyton, slo med knytteneven i armen min og ropte om ikke jeg ville være med å danse mens han flakset rundt på gulvet selv. Endte med at jeg måtte "beskytte" han mot en guttegjeng som ble forbanna over armflaksingen hans som stadig var borti dem...

Skrevet

Min erfaring er ikke like voldsom da..

Var på blind date en gang (og aldri mer!) Fyren var sikkert dobbelt så gammel som meg og jeg var bare 16! I tillegg var han ganske så tafatt og hadde null sjarm. Han spurte om å få nummeret mitt etter daten, det takket jeg fint nei til! hehe

En annen fyr var mer sjarmerende, helt til vi kom inn i kinosalen. Da tok han av seg joggeskoene - og hadde verdens værste tåfis! Fysj for en stank! I tillegg hadde han ikke tlf på lydløs og svarte på samtaler under filmen.

Dette er ganske mange år siden og jeg må jo flire når jeg tenker tilbake på disse datene..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...