Gå til innhold

Pappa pappa paaaaaaappaaaaaaa!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen har grine i fra jeg hentet i barnehagen til nå og bare ropt etter faren... faren er på andre siden av landet og kommer hjem i morgen! Ungen skjønner tydeligvis ikke dette, men hva kan jeg forvente av en tre-åring? Her i huset er gutten knyttet så pass til pappaen at uansett hva mammaen gjør er det ikke godt nok! Uansett hva jeg gjør er det bare pappaen som gjelder. Hyler og skriker bare jeg snakker til ungen, nå er min grense nådd! Den ungen skal i seng! NÅ!

dagens utblåsning!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkar unge som savner pappan sin!

skjønner jeg godt, så streng og ekkel du virker....

God bedring!

Skrevet

ai ai :/ pust rolig og slapp godt av etter leggetid : )

Skrevet

18:37 - det var et utrolig tåpelig innlegg. Spark en kvinne som ligger ned, sikkert godt for din egen selvtillitt.

Og nei, jeg er ikke HI.

Skrevet

Stakarrs deg HI det er ikke gøy. Vi har sånne perioder vi nå er det min elsk periode og jeg må gjøre alt pappa er bare ikke bra nok. Det er også slitsomt.

Skrevet

Ikke moro for noen med sånne kvelder. Gutten er vel sliten og savner pappan sin. Og det er jo fint at han er glad i pappa. Og litt sårt for mamma, jeg vet det nok ;-) Her har også pappa blitt etterlyst i kveld. Hver gang jeg sier noe upopulært er det tårer i øynene og "pappa! pappan min!". Akk. Jeg blir faktisk litt knust hver gang, selv om jeg vet at jeg ikke trenger bli det. Han er nok greiere enn meg?? Men jeg vet at jeg duger jeg og, hehe. Nyt resten av kvelden! Regner med at bøllefrøet ditt snart eller allerede sover.

Skrevet

stakkars. Slike kvelder er tøffe, d vet ALLE foreldre. Syns det er synd at noen her inne absolutt må skryte av seg selv, men det sier mer om dem, enn om deg! Du får lov å bli sliten! Og om barnet har grått siden barnehagen, er han sikkert sliten han også, og du kan nok trygt putte han i seng! Kos deg i kveld du! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...