nick_342104 Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Kanskje litt missvisende overskrift men... Familien til min datters venninne(ikke klassevenner) har hund og jenta mi er ganske redd dem. Hennes venninne ønsker at jenta vår skal komme dit men jenta mi vil ikke fordi de ikke tar hensyn til denne redselen. Selvfølgelig kan de være ute men nå har det gått så langt at hun helst ikke vil det heller(klarer ikke foreldrene hennes). Vi krever selvfølgelig at vår datter har respekt for andre og snakker ikke nedlatende om denne familien. Men jenta vår har vært der ofte nok til å vite hvordan det er. I dag når denne venninna ville ha henne på besøk ville hun heller besøke ei klassevenninne. Vi lot henne gjøre dette men under tvil. Føler litt på at vi legger ordene i munnen hennes liksom. Denne jenta er til tider veldig slem mot min jente og andre på skolen også så det ligger vel noe der og som gjør at hun ikke vil dit. Dette ble litt langt men trenger synspunkter.
Gjest Koseklompen og jeg Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Vil ikke datteren deres dit, så må jo det respekteres. Er jo på en måte synd ang den andre jenta, men i å med hun til tider er slem mot jenta deres (og andre), har en hund deres datter er redd og har foreldre din datter ikke klarer, så kan en ikke "tvinge" deres datter i å være med henne for å ikke såre den andre jenta.. (hvis det var det du tenkte på).
Gjest ->>- Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Du lurer på om dere burde presse datteren deres til å besøke noen som til tider er slem med henne på et sted hun er redd for å være? Nei. Hvorfor skulle dere det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå