Gå til innhold

jeg må skryte av meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

fødte for 3 uker siden og babyen døde under fødsel. :'(

så bestemte eg meg for å gå i ketose for at jeg skulle gå ned til 58 kg (veide 55 kg ør graviditet).

har levd på salat, fisk, kjøtt,kylling og grønnsakeri 8 dager nå og stixene ssier at jeg er i ketose. ingen karbohyddrater eller sukker. må kjøpe meg vrekt i morgen så skal jeg se hvor mye jeg har gått ned.

er stolt av å ha holddt meg unna brød, knekkebrød, søtsaker, paasta, ris, poteter og alt som har med karbohydrater og sukker å gjøre :D

holder meg til 6g karbo om dagen! yeah. føler meg stolt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er;)

Er veldig lei for det som skjedde deg for 3 uker siden. Håper du tar godt vare på deg selv!

Skrevet

uff så grusomt:( *gir deg en klem*

jeg hadde aldri klart det du klarer!Stå på og ta godt vare på deg selv!

Skrevet

stakkars deg! Jeg mener ikke dette som kritikk eller noe, jeg vet jo ikke hvem du er eller hvordan du tenker, jeg skriver dette mer som en bekymring. Ikke erstatt savnet og sorgen din med fokus på mat og kosthold. Jeg kjenner en som utviklet en spiseforstyrrelse etter en dødfødsel, og hun skulle bare gå ned babykiloene.

pass på deg selv i denne tunge tiden, stor klem til deg!

Skrevet

takk takk jenter. neida, gjør ikke det. forrige gang gikk jeg ned kiloene ved hjelp av amming. det kan jeg jo dessverre ikek nå. ikke essverre fordi jeg ikke kan gå ned k med amming, men dessvere for at barnet mitt døde :/ men takler ikke sorgen med å slanke meg. men vil ikke både føle meg feit og sørge (føler mg feit frdi jeg er større enn før). jeg bare ydder opi det jeg kan rydde opp i. har andre måterå takle sorgen på. takk for tips forresten :)

Skrevet

så bra. Jeg føler virkelig med dere. Pass på det andre barnet ditt oppi dette også, det er rart hvor mye selv små barn fostår. Deres lille skatt har sin egen lille stjerne, det er jeg sikker på:)

Skrevet

takk takk! ja det har han. man vet aldri hva man har før man mister det og jeg er uendleig heldig som har han, så jeg setter så mye pris på han og er ikke redd for å vise det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...