Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Er det slik at hvis man har preklamsi så har man symptomene hele tiden? Jeg har den siste tiden vært plaget med en pannehodepine som er der hele dagen, men den varierer i styrke. Får også av og til synsforstyrrelser med prikking foran øynene. Har også smerter øverst i magen, men disse er ikke der hele tiden, og de smertene forandrer styrke. Noen ganger får jeg smerter opp til flere ganger om dagen, andre ganger kjenner jeg det kun på kveldene. Har ingen andre symptomer, og har ikke sjekket urin eller BT.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 ja da har jeg ringt, føler meg litt dum nå. Så lenge jeg ikke har det slik hele tiden er det nok noe annet, så kan fint vente til jeg skal på kontroll til jordmoren i april. Og jeg er så kort på vei og det er ingen som får det så tidlig sa hun, er mellom uke 20-23, har ikke vært på UL enda. Skal i slutten av uka. Kan jo be de pent om å kanskje ta et Bt av meg mens jeg er der. Takk for svar uansett. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå